PracaGrupypl.praca.dyskusjeoferta pracy dla Asystentki\Sekretarki › Re: oferta pracy dla Asystentki\Sekretarki
    From: "Magda" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: oferta pracy dla Asystentki\Sekretarki
    Date: Sat, 9 Feb 2002 11:16:07 +0100

    Z tym akurat się zgadzam, ale mam pytanie jak osimnastolatka ma zdobyć
    doswiadczenie jak wiekszosc pracodawcow woli asystentke/sekretarke z rocznym
    doswiadczeniem. Pracodawcy nie chetnie przyjmuja bez doswiadczenia (albo ze
    przez znajomosci). Ja mam 20 lat dopiero skonczylam szkole (w normalnym
    trybie) potrafie obslugiwac sie komputerem, plynie mowie po angielsku
    (mieszkalam 12 lat za granica) ale jestem bez doswiadczenie i nikt niechce
    mnie zatrudnic.
    Użytkownik "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it> napisał w
    wiadomości news:a3eb5j$qgj$1@news.tpi.pl...