PracaGrupypl.praca.dyskusje › nordea zycie

  • 1. Data: 2004-08-13 17:39:48
    Temat: nordea zycie
    Od: "tweetka" <t...@w...pl>

    Witam wszystkich. Bardzo prosze o pomoc-dostałam zaproszenie na rozmowe
    kwalifikacyjna do Nordea Zycie jako Konsultant Finansowy. Czego moge sie tam
    spodziewac? Byl ktos na takiej rozowie? Albo w jakiejs podobnej firmie? Na
    czym wlasciwie polega praca konsultanta w ubezbieczeniach. Bede wdzieczna za
    wszelkie informacje. Pozdrawiam
    5tweetka

  • 2. Data: 2004-08-13 17:45:35
    Temat: Re: nordea zycie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    tweetka <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jakiejs podobnej firmie? Na czym wlasciwie polega praca konsultanta w
    > ubezbieczeniach. Bede wdzieczna za wszelkie informacje. Pozdrawiam

    chodzenie i sprzedawanie ubezpieczen?
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-13 17:49:51
    Od: "tweetka" <t...@w...pl>

    > chodzenie i sprzedawanie ubezpieczen?
    łażenie po ludziach?????????? ;/
    na pewno? bo to nie dla mnie!

  • 4. Data: 2004-08-13 18:06:51
    Od: "tweetka" <t...@w...pl>

    Bardzo zalezy mi na odpowiedzi, bo na rozmowe musze kaaaaaaaawalek
    przejechac wiec..........;/

  • 5. Data: 2004-08-13 23:03:45
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Witam !

    Chodzi ogolnie o sprzedaz produktow firmy, ty decydujesz jak to
    zrobisz by sprzedac. Chodzi o ostateczny podpis klienta. Masz do
    dyspozycji biuro, telefon. W momencie robienia dobrych wynikow jest
    szansa na awans na kierownika zmiany, wtedy tez zbierasz punkty za
    sprzedaz ich polis itd. Zarobki to 200 zl + prowizja do 55 % wartosci
    polisy rocznej. Takze przyjmujac najprstsza polise za 1200 zl rocznie
    czyli 100 zl miesiecznie dostajesz ok 500 zl za taka robote.
    Oczywiscie im polisy wyzsze tym procentowo wyzsze zyski. Na rozmowie
    staraj sie byc kontaktowa i rozmowna, wejdz na strone i poczytaj o
    nich bo padaja takie pytania. Pozdrawiam

    Arek

  • 6. Data: 2004-08-17 11:24:15
    Od: "Hero" <h...@s...poczta.fm>

    "tweetka" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > czym wlasciwie polega praca konsultanta w ubezbieczeniach. Bede wdzieczna

    Coz, przepracowalem 4 miesiace w Amplico Life, na stanowisku Unit Managera,
    tak jak moi przedmowcy stwierdzili - jest to najkrocej rzecz biorac sciganie
    ludzi i wciskanie im ubezpieczen na zycie ...
    Ja potraktowalem to jako swoisty trening bo w tym czasie nie mialem nic
    innego do roboty a zarobki byly stale i wysokie jak na polskie warunki - 6
    tys pln, przy czym nalezalo miec wlasna dzialalnosc gosp.
    Najkrocej rzecz ujmujac - jesli chcesz sie wpakowac w kierat, niezbyt
    przyjemny zreszta...to wybierz sie tam, ale szczerze odradzam..

    Hero