PracaGrupypl.praca.dyskusje › Widzieliscie to Eurobank - administrator aplikacji

  • 1. Data: 2004-08-13 13:37:08
    Temat: Widzieliscie to Eurobank - administrator aplikacji
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Juz sobie jaj robia szukaj takiej osoby juz z 4 miesiace
    bylem tam na rozmowie nie wiem czego oni oczekuja od ludzi zeby buc
    omnibusem. A facet przez 0,5 h tłumaczył mi jaka to jest nudna i
    straszna praca i dlaczego nie warto jej wziąść.

  • 2. Data: 2004-08-13 19:19:11
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/13/2004 3:37 PM, Daniel wrote:

> [...]
    > omnibusem. A facet przez 0,5 h tłumaczył mi jaka to jest nudna i
    > straszna praca i dlaczego nie warto jej wziąść.

    Może podpuszczał, by zobaczyć, jakie masz nastawienie do życia, tzn. czy
    przypadkiem nie jesteś etatystycznym frustratem z odchyleniem ku
    pasożytnictwu.

    Pzdr: Catbert

  • 3. Data: 2004-08-16 11:35:54
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Ale sie nie dalem

  • 4. Data: 2004-08-16 11:47:01
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/16/2004 1:35 PM, Daniel wrote:

    > Ale sie nie dalem

    To dobrze, zawsze nalezy byc czujnym :-)

    Pzdr: Catbert