PracaGrupypl.praca.dyskusje › no i mam prace.. a raczej dwie prace ;/

  • 1. Data: 2004-11-18 12:31:24
    Temat: no i mam prace.. a raczej dwie prace ;/
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    no tak jak nie bylo to nie bylo.. a teraz na raz dwie rzeczy
    wyskoczyly.. i co tu robic??

    obie oferty na poczatek okres probny 3 miesiace
    jedna : umowa o prace , 800 netto + prowizje (generalnie jest to taki
    troskze przedstawiciel handlowy/ds. reklamy branzowej) - branza bardzo
    ostatnio modna :) - po okresie probnym mozliwosc renegocjacji , firma
    zapewnia tez specjalistyczne szkolenia - nie bede pisac jakie ale nie
    chodzi o takie jak cos sprzedac :) - generalnie wiec jest mozliwosc
    podniesienia kwalifikacji i to w mojej branzy (praktycznie temat mojej
    pracy mag.) - praca pn-pt od 8-16 - limit rozmow/odwiedzin w 25
    firmach, nie ma limitu na podpisane umowy;
    druga: umowa zlecenie, duzo wiecej platne .. takze branza reklamowa
    tym razem w dosc duzym dzienniku/magazynie - zachecanie firm do kupna
    artykulow sponsorowanych, po okresie probnym prawdopodobnie mozliwosc
    wspolpracy tylko z wlasna dzialalnoscia (tak teraz czasopisma
    postepuja heh..) - za to z tego co wiem zarobki wtedy sa juz na
    poziomie srednim 3500 zl (oczywiscie zalezne sa od efektow.. ale ponoc
    tyle mozna spokojnie "wykrecic") - nielimitowany czas pracy : nacisk
    kladziony na efektywnosc - mozna pojawiac sie nawet raz w tygodniu w
    redakcji - wazne zeby zrealizowac limit (2 umowy) a nawet wiecej

    obie zwiazane z odwiedzinami w firmach (wiem nie jest to szczyt moich
    marzen latac po firmach ale od czegos trzeba zaczac nie?)

    no i teraz dylemat!!
    przez rok cisza, zero ofert a teraz na raz dwie i dwoch wypadkach chca
    zebym zaczela od zaraz! tak szczerze to moglabym sprobowac i jednego i
    drugiego.. chocby po to zeby cos robic, sie sprawdzic, ale nie naraz!
    szczegolnie nie na poczatku!

    PS. powodzenia dla wszystkich szukajacych.. ja juz stracilam nadzieje
    ze cos sie ruszy w tej sprawie.. ale wysylanie CV nareszcie przynioslo
    jakis efekt.. tylko teraz.. no masz ci babo placek!

  • 2. Data: 2004-11-18 17:01:04
    Temat: Re: no i mam prace.. a raczej dwie prace ;/
    Od: "maro102" <m...@o...pl>

    Witam,moim skromnym zdaniem to jest kicha,ale życze powodzenia!!!
    przedstawiciel handlowy{akwizytor}zbywany w firmach itd!!!25 firm dziennie?to
    nie możliwe aby tyle rozmów przeprowadzić!!Pozdrawiam i życze powodzenia

  • 3. Data: 2004-11-18 17:23:01
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "maro102" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziennie?to
    > nie możliwe aby tyle rozmów przeprowadzić!!Pozdrawiam i życze powodzenia

    To co napisala przedpiscczyni wyglada jak pewne wydawnictwo, ktory na
    szkolenia kwateruje ludzi w hotelu Portos w Wawie. Jesli dobrze typuje, to o
    pracy w godz. 8-16 mozna zapomniec - ponoc sie siedzi do skutku - az bedzie
    zrobiony plan wydobycia kasy na dany dzien. Kto sie upiera, ze ma prawo
    wyjsc o 16, wylatuje jeszcze przed zakonczeniem okresu probnego :)

    I.

  • 4. Data: 2004-11-18 17:56:15
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    25 miesiecznie! nie dziennie..
    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 5. Data: 2004-11-18 17:57:29
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

> [...]
    >zrobiony plan wydobycia kasy na dany dzien. Kto sie upiera, ze ma prawo
    >wyjsc o 16, wylatuje jeszcze przed zakonczeniem okresu probnego :)

    to nie to
    nie ma planow na dzien - jest miesieczny plan spotkan - min 25 firm w
    miesiacu

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 6. Data: 2004-11-18 17:59:16
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Odwiedzonych czy zakonczonych sprzedaza?

    odwiedzonych ;)
    jak juz pisalam w pierwszej ofercie nie ma limitow na sprzedaz
    bo nie jest to typowy produkt.. raczej cos z gatunku
    prestizowych/branzowych

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 7. Data: 2004-11-18 17:59:54
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 8. Data: 2004-11-18 18:08:17
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 18:59:16 +0100, CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>
    napisał:

    > odwiedzonych ;)
    > jak juz pisalam w pierwszej ofercie nie ma limitow na sprzedaz
    > bo nie jest to typowy produkt.. raczej cos z gatunku
    > prestizowych/branzowych

    To najlepiej porozmawiac z kims, kto juz tam jakis czas pracuje, zeby
    ustalic jak wyglad rzeczywista sprzedaz miesieczna realizowana przez
    handlowca, jaka jest z niej przecietna prowizja dla pracownika i jakie sa
    prawdziwe wymagania co do wielkosci sprzedazy.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 9. Data: 2004-11-18 18:51:26
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

> [...]
    >handlowca, jaka jest z niej przecietna prowizja dla pracownika i jakie sa
    >prawdziwe wymagania co do wielkosci sprzedazy.

    wiem na pewno jakie sa prowizje bo to juz na poczatku bylo powiedziane
    bez owijania w bawelne i mydlenia oczu..
    sprzedaz powiedzmy ze sobie wyliczylismy przecietna na podstawie
    roznych danych ktore firma czesciowo udostepnia a ktore czesciowo
    wyciagnelismy podczas rozmowy z "szefem"
    generalnie ciezko o kontakt z osobami z tej firmy bo jest to od nowa
    tworzona filia - cale zatrudnienie w moim miescie, caly oddzial to
    nowe osoby (siedziba jest w wawie , pozostale oddzialy w kilku innych
    miastach) wyglada wiec na to ze firma ciagle sie rozwija skoro tworzy
    nowe oddzialy
    wiarygodnosc firmy tez sprawdzona .. dosc uznana w swojej branzy

    jedyne co jest znakiem zapytania to rzeczywiste wymagania co do
    wielkosci sprzedazy.. bo w sumie ciezko o statystyki jaki trzeba miec
    wynik aby nie stac sie ogonkiem do obciecia..

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 10. Data: 2004-11-18 21:54:15
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@e...pl>

    > jedyne co jest znakiem zapytania to rzeczywiste wymagania co do
    > wielkosci sprzedazy.. bo w sumie ciezko o statystyki jaki trzeba miec
    > wynik aby nie stac sie ogonkiem do obciecia..

    Statystycznie policz sobie min. 3 nowe spotkania na dzien, w godzinach
    porannych min. 20 aktywnych telefonow w celu umowienia sobie spotkan na
    dzien kolejny. Z 3 spotkan powinnas miec 1 umowe (jak dojdziesz do
    wprawy w rozmowach), wiec sama przelicz sobie wysokosc wyplaty.

    PS: statystyka centertela ;)

    Pozdrawiam
    Jacek