PracaGrupypl.praca.dyskusjenieformalne spotkanie w sprawie pracy › nieformalne spotkanie w sprawie pracy
    From: kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: nieformalne spotkanie w sprawie pracy
    Date: Tue, 17 Jul 2007 09:59:12 -0000

    Witam,

    W najblizszym czasie czeka mnie rozmowa w sprawie pracy. Stanowisko z
    grupy nizszy/sredni szczebel managerski. Spotkanie bedzie obdywalo sie
    poza firma, w restauracji/pubie (w srodku dnia). Na spotkaniu obecny
    bedzie moj przyszly dyrektor oraz czlonek zarzadu firmy. Wiem, ze ma
    to byc takie nieformalne spotkanie i osoba z zarzadu na pewno bedzie
    ubrana na luzie.
    Czy jesli zaloze jeansy i koszule to bedzie to odpowiedni stroj? Czy
    moze lepiej garnitur no moze bez marynarki bo jest strasznie goraco?
    Drugie moje pytanie to jak sie zachowac na takim spotkaniu. Jesli bede
    pierwszy na miejscu to poprostu wejsc i zajac wolny stolik i
    ewentualnie cos sobie zamowic czy moze np. czekac przed wejsciem? (na
    pewno nie mamy rezerwacji stolika).

    Z gory dziekuje za rozwianie moich watpliwosci.
    Pozdrawiam
    Kris