PracaGrupypl.praca.dyskusje › najlepsi posrednicy w sieci

  • 1. Data: 2004-11-12 16:42:17
    Temat: najlepsi posrednicy w sieci
    Od: "Nika" <k...@g...pl>

    1) Czy jest gdzies w sieci ranking stron posrednikow pracy (mam na mysli
    jobpilot ... itp.) ?
    2) Ktore strony wg. Was mozna uznac za ciekawe a wiec efektywne
    3) Jakie strony Wy polecacie

    --
    Nika
    GG 536 62 64

  • 2. Data: 2004-11-12 17:54:53
    Temat: Re: najlepsi posrednicy w sieci
    Od: <p...@v...pl>

    Moim zdaniem to :

    właśnie
    www.jobpilot.pl
    i www.pracuj.pl

    nota bene na tym drugim od 15 do 19 zaczynają się dni transportu i logistyki
    i podobno beda czaty z pracodawcami.

    Ja juz sobie upatrzylem jeden

  • 3. Data: 2004-11-12 18:04:45
    Od: "Nika" <k...@g...pl>

    bylam na stronie i ktory dzien (pracodawca) jest wg. ciebie ciekawy ?

    --
    Nika
    GG 536 62 64

  • 4. Data: 2004-11-12 18:11:29
    Od: <p...@v...pl>

    Jest ich paru ale najpowazniejsi to wg mojej oceny to :
    wtorek Wincanton
    i w czwartek C.Hartwig Warszawa

  • 5. Data: 2004-11-12 19:13:37
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik <p...@v...pl> napisał w wiadomości

    > nota bene na tym drugim od 15 do 19 zaczynają się dni transportu i
    > logistyki i podobno beda czaty z pracodawcami.

    mnie bardziej zainteresował by czat z ich pracownikami... taki szczery ;)

    Piotr Żebrowski

  • 6. Data: 2004-11-12 20:54:23
    Od: "cz3s" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szukam konkretnej pracy juz od ponad roku i jak mam być szczery to wszystkie
    te portele sa nic nie warte. Analizujac wszystkie to w kazdym z nich dubluja
    sie ogloszenia np z bamku danych o inżynierach , czy tez innych
    posredników . Wysyłałem juz własne aplikacje na jak najbardziej odpowiednie
    stanowiska pracy , do których miałem odpowiednie kwalifikacje i nawet nie
    otrzymałem zadnej odpowiedzi. Najbardziej irytuje mnie fakt iz ustawilem
    sobie w outlook-u powiadomienie o dostarczeniu poczty do adresata to
    pracodawcom nawet sie nie chce przycisnac opcji potwierdzenia odebrania
    poczty ? Czy to kurde takie pracochlonne potwierdzic odebranie aplikacji ? W
    ogóle internet zaczynam traktować mało poważnie jeśli chodzi o szukanie
    pracy.

  • 7. Data: 2004-11-12 21:30:13
    Od: "Lopez" <k...@w...pl>

    jak ktos moze Ci traktowac powaznie skoro nawet sie nie podpisujesz

  • 8. Data: 2004-11-13 08:44:14
    Od: "cz3s" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Znaczy ? Mozesz rozwinąć swoją wypowiedz LOPEZ bo jakoś nie załapuję w jakim
    sensie sie nie podpisuję ?