PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moze Ty masz jakis pomysl?

  • 1. Data: 2004-11-12 18:23:00
    Temat: Moze Ty masz jakis pomysl?
    Od: "c...@g...pl" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Posiadam lokal pod każdą działalność gospodarczą (magazyny, hurtownie,
    produkcja, dom weselny, salon meblowy, przedstawicielstwa, itd.). Do tej
    pory lokal przeznaczony był pod produkcję garmażeryjną (wszystkie
    zezwolenia, łącza, projekt zgodny z wieloma wymogami). Powierzchnia 800mkw
    (hala produkcyjna, zaplecza socjalne, spedycja), utwardzona działka 3000mkw,
    teren zamknięty. Piętro ok. 100mkw może być zaadoptowane na mieszkanie,
    biura, pokoje. Zakład wyposażony jest w chłodnie i maszyny do produkcji i
    pakowania kaszanki i kiszki ziemniaczanej. Lokal jest w dobrym stanie,
    glazura, terakota. Aby dostosować do wymogów UE potrzeba niedużych nakładów.
    Zakład mieści się na ul. Jasnej w Mławie woj. Mazowieckie w przemysłowej
    dzielnicy. Chciałbym sprzedać, wydzierżawić lub przyjąć wspólnika z pomysłem
    i kapitałem. Wnoszę do spółki lokal o wartości ok 450tyś zł. Możliwe inne
    propozycje. Tel.dom +48 23 6544081, kom. +48 608674786. Osoba do kontaktu:
    Władysław