PracaGrupypl.praca.dyskusjenadgodziny › nadgodziny
    From: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: nadgodziny
    Date: Thu, 28 Aug 2003 16:32:20 +0200

    Przejrzalem archiwum i informacje sa sprzeczne nieraz :/
    podobnie w innych zrodlach.

    Jak jest z nadgodzinami?
    Czy mam prawo danego dnia odmowic pozostania w pracy jezeli mam juz
    jakies sprawy prywatne zaplanowane?

    na szkoleniu BHP mowiono, ze jezeli tego samego dnia sie dowiaduje, to
    mam prawo odmowic, jezeli nadgodziny sa zapowiadane na inny dzien, to
    juz nie. Jaka jest prawda?

    co jezeli nadgodziny sa nagminne (fakt ze skrupulatnie potem wyplacane)
    i srednio 2-3 dni w tygodniu zjawiaja sie pilne prace tuz przed wyjsciem
    z pracy. Czy mozna mimo to z czystym sumieniem odmowic pozostania w pracy?

    Pytam sie, poniewaz nagdodziny sa mi wybitnie nie na reke, miedzy innymi
    ze wzgledu na psa, ktory w domu siedzi i czeka na wyprowadzenie, a
    ostatnio ze wzgledu na sprawy okoloremontowe.

    Janusz 'Kali' Kaliszczak
    "nemo ante mortem beatus"