PracaGrupypl.praca.dyskusje › na praktyki - przyjmę Warszawa

  • 61. Data: 2002-04-15 11:09:30
    Temat: Re: Ile chcecie zarabiac? (bylo: na praktyki przyjm ę)
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    On 13/4/02 12:29 AM, in article a97nn0$q54$...@n...tpi.pl, "Krzysztof
    Kosminski" <k...@n...credit.cards.offers.web.de> wrote:

    > A gdzie ja napisa 1/2 em, ›e mnie dziwi?????
    > Gdzie napisa 1/2 em, ›e nie powinien si´ staraç?
    > Napisa 1/2 em, ze w Polsce pracownik musi si´ staraç, a pracodawca nie.
    >
    > Widzisz ró›nic´?
    >
    > Bo nie mam ochoty co chwila porównywaç moich wypowiedzi z Twoj?
    > interpretacj?.
    >
    > [duzy ciach]
    >
    > Krzysztof Ko?miŸski

    Powaliles mnie. Brak mi argumentow. Glupio mi, ze od razu nie przyznalem Ci
    racji.
    Dla mnie EOT.

    Michal Mokosa

  • 62. Data: 2002-04-15 19:13:22
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Mon, 15 Apr 2002 13:05:46 +0200, Michal Mokosa
    <m...@2...com.pl> wrote:

    [ciach...]
    >Wydaje mi sie, ze czasy terminowania juz dawno i bezpowrotnie minely. Nikogo
    >nie stac na zatrudnianie pracownika i placenie mu pensji za to, ze drugi
    >pracownik bedzie go uczyl. W czasach o ktorych piszesz, to czeladnik placil
    >mistrzowi za prawo uczenia sie u niego fachu.
    Czeladnik juz nie placil ale zanim zostal mistrzem musial z 10 lat
    terminowac u niego.

    No chodzi o to ze proste tu masz papier a tu dlugopis idz podpisywac
    umowy w wielu wypadkach nie wystarczy. Nawet praktykant bedzie
    swiadczyl o twojej firmie bo pozniejsze tlumaczenie "to byl
    praktykant" moze u klienta wywolac wrazenie ze sie go lekcewazy
    wysylajac "jedynie" praktykanta na dodatek sprawiajacego wrazenie
    niedouczonego. Inaczej bedzie to wygladac jak pojedzie pracownik z
    praktykantem. Poza tym nalezaloby sprawdzic jakos praktykanta w
    warunkach bojowych zanim sie go pusci samodzielnie.

    Pzdr
    Limfo

  • 63. Data: 2002-04-16 11:24:35
    Temat: Re: na praktyki - przyjmę Warszawa
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > W zamian za nieocenioną  możliwość zdobycia praktyki i doświadczenia w pracy
    > biurowej przyjmę na praktyki (możemy to nazwać też na próbę, na test (ciach)

    Dziękuje wszystkim za ożywioną dyskusję w mojej sprawie. Zarówno tym z prawa
    (Prawomyślny, Michał Mokosa) jak i z lewa (NOSPAM).
    Chciałbym zapewnić wszystkich że napewno nie będzie za miesiąc następnego
    postu o praktykach, bo nie było moją intencją jakiekolwiek naciąganie,
    wyzyskiwanie itp, a raczej krzyk wołania o pomoc.

    Dostałem wiele zgłoszeń od osob zainteresowanych. Tak wiele, że nie bardzo mam
    pomysl jak i komu dać szansę. Ale poradzę sobie. Moge jedynie poinformować, że
    jestem w trakcie organizacji nowego biura, żeby miały te osoby jakiekolwiek
    mozliwości nauki a potem pracy, choc bedzie to dopiero w maju.
    pozdrawiam
    marko

  • 64. Data: 2002-04-16 13:13:01
    Od: Łukasz Skorupka <l...@w...pl>

> [...]
    jakiekolwiek
    > mozliwości nauki a potem pracy, choc bedzie to dopiero w maju.

    Powodzenia dla Ciebie i praktykantow.

    Pozdr. Lukasz