PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zatrudnic aby nieplacic ZUS

  • 1. Data: 2002-04-04 18:12:09
    Temat: Jak zatrudnic aby nieplacic ZUS
    Od: "slimak" <s...@i...pl>

    Jak w tytule , czy istnieje forma zatrudnienia np. na sprzedawce w sklepie
    aby ominac placenia skladki ZUS?

  • 2. Data: 2002-04-05 09:29:12
    Temat: Re: Jak zatrudnic aby nieplacic ZUS
    Od: "jarpol" <j...@a...pl>

    Istnieje - musisz umowic sie ze sprzedawca bo w razie kontroli to ona bedzie
    przesluchiwana i nie moze Cie wkopac. Nastepnie zatrudniasz ja na 3/28
    etatu. W papierach pracownik nic nie podpisuje.Jesli jest kasa fiskalna to
    nalezy umiescic twoje nazwisko.Mozesz sie tak bujac ale czy warto????????
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-04-05 19:36:12
    Od: "zocha" <j...@i...pl>

    dlaczego akurat na 3/28???? mozesz troszeczke jasniej? prosze
    zocha(co wszystkich kocha)
    Użytkownik jarpol <j...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8jqne$lon$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-04-05 20:14:32
    Od: "jarpol" <j...@a...pl>

    dzielisz sobie miesiac czyli 760 PLN na 28 dni i mnozysz przez 3 albo inna
    mala liczbe wtedy wypadnie okolo 6 godzin pracy w miesiacu w razie kontroli
    pracownik sie przebiera i od razu wychodzi do domu, wtedy podczas kontroli
    masz okolo 6 dni pracy po 1 godzinie jesli dobrze bedziesz ustalal godziny
    pracy - nie do wylapania wtedy ZUS wynosi tylko okolo 80PLN za pracownika .
    W umowie o prace nalezy wyraznie zapisac ze pracownik pracuje na 3/28 etatu
    oraz regulke o pracy po 1 godzinie dziennie z ustalaniem godzin z dnia na
    dzien przez kierownika sklepu!!!!!!!!!Jesli pracownik podpisze taka umowe to
    jest wszystko ok. poniewaz umowa zobowiazuje 2 strony i one sie na to godza.
    Jesli ten pracownik nie podpisuje faktur,WZ,protokolow ani nie figuruje w
    godzinowym zapisie kasy fiskalnej to w papierach jest ok.
    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2002-04-06 20:57:57
    Od: "Piotr Popiel" <s...@p...gazeta.pl>

    slimak <s...@i...pl> napisał(a):

    > Jak w tytule , czy istnieje forma zatrudnienia np. na sprzedawce w sklepie
    > aby ominac placenia skladki ZUS?

    Po prostu zatrudnic studenta!!! i problem z glowy!

    PZDR
    sand

  • 6. Data: 2002-04-07 16:47:31
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Piotr Popiel wrote:

    > Po prostu zatrudnic studenta!!! i problem z glowy!
    (...)
    Można zatrudnić przygłupa (indywidułajność), wtedy przez pewien czas nie
    trzeba płacić wogóle, także wynagrodzenia.

    Zezowaty Bolo, z pozdrowieniami i życzeniami powodzenia w cięciu kosztów.

  • 7. Data: 2002-04-11 16:38:58
    Od: Łukasz Skorupka <l...@w...pl>

    > Jesli ten pracownik nie podpisuje faktur,WZ,protokolow ani nie
    figuruje w
    > godzinowym zapisie kasy fiskalnej to w papierach jest ok.
    > pozdrawiam.

    Dobry sposob na okradanie pracownikow.
    Powiesz ze pracownik sam sie zgodzil, ale przy obecnej sytuacji na
    rynku pracy to mozna to porównac do tego jak podejdzie do ciebie na
    ulicy dres z bejsolem
    i spyta czy oddasz mu portfel. I co potem powiesz przeciaz sam sie
    zgodziles:)

    Pozdr. Lukasz