PracaGrupypl.praca.dyskusje › moze komus prace :)

  • 11. Data: 2004-08-20 18:58:28
    Temat: Re: moze komus prace :)
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "Pawlo" <p...@g...pl> wrote in message
    news:cg4gak$g5e$2@h1.uw.edu.pl...
    > Kawał jak nic. Kto by wymagał czterech języków.
    Kawał? To posłuchaj tego... Swojego czasu (chyba w 2001) byłem na rozmowie
    kwalifikacyjnej w jednej firmie, gdzie szukali admina (sieć na przeszło 80
    komputerów i takie tam). Wszystko było ok, do czasu kiedy nie podstawili mi
    umowy pod nos, popatrzyłem i mówię "przepraszam, ale chyba się ktoś pomylił,
    tu brakuje jakieś cyferki". W odpowiedzi dowiedziałem się, że te 600 z
    hakiem netto to nie pomyłka i raczej (które należało zrozumieć jako "na
    100%") na wiele więcej po zakończeniu okresu próbnego liczyć nie mogę.
    Pozdrawiam

    ps. Uśmiechnąłem się i wyszedłem... Za 600 to ja mogę ulice zamiatać a nie
    odpowiadać za poważną sieć.

    --
    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG:
    384683]

  • 12. Data: 2004-08-20 19:53:07
    Od: mariusz <n...@o...pl>

    Użytkownik LaToZ napisał:

> [...]
    > Zarządzanie strukturą informatyczną w firmie
    >
    > Wymagania:
    > Administracja siecią LAN, WAN, Wireless LAN, Wireless WAN, programowanie
    > C++, Java, Pearl, PHP, pisanie stron w HTML, DHTML, Flash, JavaScript,
    > biegła znajomość Linux, Windows 9x/NT/2000/XP/2003, biegła znajomość
    > AutoCAD, biegła znajomość języka niemieckiego, angielskiego, francuskiego i
    > rosyjskiego w mowie i piśmie.
    >
    > Podsumowanie: Wynagrodzenie zależne od efektów pracy. Podstawa wynagrodzenia
    > 550 zł brutto. Na pierwszy rok umowa zlecenie, po sprawdzeniu się umowa na

    Trzeba poprosić o skomentowanie jakąś firmę doradztwa personalnego.
    Wobec tak poszukiwanego specjalisty z pewnością "łowcy głów" również coś
    sobie uszczkną.

    Aby tak dalej.
    "Rzadna praca nie hańbi", ale żeby wyceniać tak specjalistów.
    Ile zarabia ten kadrowiec ?

  • 13. Data: 2004-08-21 11:54:50
    Od: "Totik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LaToZ" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wynagrodzenia
    > 550 zł brutto. Na pierwszy rok umowa zlecenie, po sprawdzeniu się umowa na

    Nie rozumiem czemu się tak bulwersujecie. Przecież każdy może sobie dawać
    takie ogłoszenie na jakie ma ochotę. Najwyżej nie znajdzie nikogo chętnego,
    wtedy podniosą kwotę. A Wy zachowujecie się tak jakby to jakaś straszna
    obraza była ;))
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 14. Data: 2004-08-25 10:22:43
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    A później piszą w gazetach że pracy w brud a nikt nie chce pracować :)