PracaGrupypl.praca.dyskusje › molestowanie seksualne w pracy!!!??

  • 11. Data: 2003-11-18 09:41:08
    Temat: Re: molestowanie seksualne w pracy!!!??
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1a2403736ec0040898977d@news.tpi.pl...

    > Syfilis też lubi ? ;)

    syfilis jest uleczalny.. a moze ona lubi takie male ryzyko? ;-)

    Karma.

  • 12. Data: 2003-11-18 09:53:32
    Od: "Rafał Krawczyk" <r...@p...SPAM.NO.THANK.U.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Syfilis też lubi ? ;)
    To w standardzie :-)

    pozdRAFi

    --
    ::: Rafał Krawczyk - { RAFi v3.2 }
    ::: www.rafi.plenet.pl - "PRZED UŻYCIEM" w "PO GODZINACH"

  • 13. Data: 2003-11-18 09:56:33
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > syfilis jest uleczalny.. a moze ona lubi takie male ryzyko? ;-)

    Spotkales kiedys kogos takiego ? ;)

  • 14. Data: 2003-11-18 10:01:48
    Od: "Rafal Krawczyk" <r...@p...SPAM.NO.THANK.U.pl>

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:20031118005842.58c4b49b.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...
    > w USA to pracodawcy takich rzeczy nie robia, bo sie boja. a boja sie, bo
    > przy okazji rozprawy sadowej mozna wywalczyc znacznie wieksze
    > odszkodowanie, niz kilkumiesieczna pensja.

    Robia robia.

    pozdRAFi

    --
    ::: Rafal Krawczyk - { RAFi v3.2 }
    ::: www.rafi.plenet.pl - "PRZED UZYCIEM" w "PO GODZINACH"

  • 15. Data: 2003-11-18 10:04:17
    Od: "Rafał Krawczyk" <r...@p...SPAM.NO.THANK.U.pl>

    Użytkownik "Karmakoma" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > i to niestetety co opisalas wygladalo dokladnie tak jak moja rozmowa
    > kwalifikacyjna.... dodam, ze osoba, ktora ja przeprowadzala normalnie
    > uwazana jest za dobrze wychowana i na pewnym poziomie - w koncu nie kazdy
    > konczy studia MBA na SGH. a tu okazalo sie, ze ups...
    To, że kończy MBA na SGH wcale o niczym nie świadczy. Zdarza się, że właśnie
    takim dupkom palma odbija.

    [...]
    Prawdę.

    pozdRAFi

  • 16. Data: 2003-11-18 10:12:34
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 18 Nov 2003 10:23:17 +0100
    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Syfilis te? lubi ? ;)

    a to przepraszam, prezerwatyw juz nie ma?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 17. Data: 2003-11-18 10:16:07
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 18 Nov 2003 11:01:48 +0100
    "Rafal Krawczyk" <r...@p...SPAM.NO.THANK.U.pl> wrote:

    > Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    > wiadomosci
    .usun...

    > Robia robia.

    zawsze sie ktos znajdzie, to prawda, jednak w porownaniu z Polska to
    prawie tak, jakby nie robili ;)

    U nas to faktycznie standard, wiekszosc ludzi nie uwaza w ogole, ze to
    moze byc cos niestosownego.
    owszem, najciezsze przypadki typu szantaz "nie dasz mi dupy to
    wylatujesz z roboty" i tem podobne.

    natomiast klepanie w tylek czy slowne uwagi? zwykle slyszy sie w
    odpowiedzi, ze widocznie kobieta sama sie napraszala albo prowokowala.

  • 18. Data: 2003-11-18 10:18:36
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 18 Nov 2003 10:00:57 +0100
    "Karmakoma" <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > na rozmowie, jesli zapyta dlaczego Pani chce zmienic prace? przeciez
    > sa perspektywy awansu, jest ciekawa, w renomowanej firmie i za dobre

    ja bym powiedziala prawde. jesli taka prawda nie w smak i tylko dlatego
    mnie nie zatrudnia - to z duzym prawdopodobienstwem mozna powiedziec, ze
    tez by takie praktyki czynili i by im to odpowiadalo.

  • 19. Data: 2003-11-18 10:21:01
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    > Spotkales kiedys kogos takiego ? ;)

    owszem - tylko ta osoba lubila ostrzejsza jazde niz syfilis...

    sama mysl o zarazeniu sie HIV ja podniecala - uda sie czy nie uda.. ale to
    _odosobniony_ przypadek chyba, nie?

    pozdro.

    Karma.

  • 20. Data: 2003-11-18 10:23:30
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > a to przepraszam, prezerwatyw juz nie ma?

    Przeciez wszystkie spadaja ....