PracaGrupypl.praca.dyskusje › mobbing

  • 11. Data: 2004-06-04 05:24:11
    Temat: Re: mobbing
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

    > - rzucanie tekstow typu: jedz ale zeby nikt nie widzial ze jesz,  przygotuj
    > sie ze dzis wstaniesz z krzesla dopiero po 8 godzinach
    > - ciagla zmiana decyzji, pracownik sam sie gubi jak ma cos wykonac

    Zainwestuj w dyktafon.

  • 12. Data: 2004-06-04 05:43:49
    Od: "Agnieszka" <aaagniecha[bezspamu]@o2.pl>

    > http://wiem.onet.pl/szukaj.html?V=&S=aluzja
    >
    > ps. wybaczam
    szkoda ze na bardziej szczegółowe moje 'aluzje' Pan nie ma odpowiedzi,
    zaschlo w gardle?

    pozdr

  • 13. Data: 2004-06-04 05:48:45
    Od: "Agnieszka" <aaagniecha[bezspamu]@o2.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    Dnia Thu, 3 Jun 2004 22:11:04 +0200, Agnieszka
    <aaagniecha[bezspamu]@o2.pl> napisał:
    >Jesli dotyczy to wylacznie jednego czy kilku wybranych >pracownikow, to
    >chyba raczej tak.
    tak to dotyczy konkretnie 3 pracownikow, niemobbingowane pozostale osoby
    maja luz.....

    >Jesli natomiast wiekszosc ludzi w firmie tak ma, to po >prostu zla
    >organizacja.
    >Nierowny podzial obowiazkow jest raczej trudny do >udowodnienia,
    posiadam comiesieczny rozklad obowiazkow na papierze ;)

    natomiast
    >jesli czas pobytu w toalecie jest bezzasadnei mierzony >tylko wybrancowi,
    >to raczej tak.
    niemobbingowani moga nawet spokojnie isc na papieroska.....

    >Najlepiej spisac spokojnie szczegoly i przejsc sie do >PIP lub do doradcy
    >prawnego przy sadzie pracy lub duzych zwiazkach >zawodowych w okolicy i
    >wypytac czy te konkretne zarzuty sie kwalifikuja
    czy orzeczenie lekarza o wystepujacej silnej depresji tez moze sie przydac?

    pozdrawaim

  • 14. Data: 2004-06-04 05:57:52
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Agnieszka zapodał(a):

    > - zasypywanie nadmiarem obowiazkow, inni pracownicy pomimo tego samego
    > stanowiska maja ich mniej o 50%
    > - otrzymywanie duzych obowiazkow kilka dni przed oczekiwanym zakonczeniem
    > realizacji.......szefowa wie o tym o wiele wczesniej, jednak gra z tym na
    > zwloke zeby bardzej "dowalic"
    > - zmiana harmonogramu czasu pracy z dnia na dzien
    > - ciagle zastraszanie, wywolywanie nerwowki
    > - kontrola czasu spedzanego w ubikacji
    > - nakaz wykonywania skomplikowanych czynnosci pod sam koniec dniowki,
    [...]

    No to podpadłaś, pewnie masz (jedno, lub więcej z wymienionych):
    - lepsze kwalifikacje
    - lepsze wykształcenie
    - wykonujesz zadania lepiej
    etc.

    i może ktoś Ciebie chce się pozbyć?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 15. Data: 2004-06-04 05:59:18
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Agnieszka zapodał(a):

    > szkoda ze na bardziej szczegółowe moje 'aluzje' Pan nie ma odpowiedzi,
    > zaschlo w gardle?

    opuszki palców się zmęczyły po 10h klepania w klawiaturę :->

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 16. Data: 2004-06-04 06:01:18
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Agnieszka zapodał(a):

    > tak to dotyczy konkretnie 3 pracownikow, niemobbingowane pozostale osoby
    > maja luz.....

    Czy Ci pracownicy są najlepsi? Mają najlepsze wyniki?
    Może wszystkie 3 osoby są potencjalnymi kandydatami na awans?

    [...]
    > czy orzeczenie lekarza o wystepujacej silnej depresji tez moze sie
    > przydac?

    Najważniejsze (moim zdaniem) będzie wspólne zdanie i wzajemne poparcie
    tych trzech osób.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 17. Data: 2004-06-04 15:06:37
    Od: "Agnieszka" <aaagniecha[bezspamu]@o2.pl>

    > No to podpadłaś, pewnie masz (jedno, lub więcej z wymienionych):
    > - lepsze kwalifikacje
    to prawda..dluzszy staz pracy niz szefowa
    > - lepsze wykształcenie
    rowniez prawda, w rece dwa fakultety, szefowa rozpoczela dopiero studia
    > - wykonujesz zadania lepiej
    j.w. wg ostatniego przegladu pracy wypadlam najlepiej ze wszystkich
    > i może ktoś Ciebie chce się pozbyć?
    hmm ambicji, wygryzienia mej szefowej do tej pory nie mialam....
    kto by sie chcial pozbywac najskuteczniejszego wola roboczego???

    pozdr.

    ps. widze poprawe tonu u wacpana :D

  • 18. Data: 2004-06-04 15:24:06
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <aaagniecha[bezspamu]@o2.pl> napisał w wiadomości
    > to prawda..dluzszy staz pracy niz szefowa

    A co- siostrzenica właściciela? Czy szefowa... jest właścicielem?

    > rowniez prawda, w rece dwa fakultety, szefowa rozpoczela dopiero studia

    ooo widzisz... Pewnie zobaczyła, że aby nawet studia zaoczne skończyć,
    trzeba umieć czytać, pisać i wykorzystywać to umiejętnie.

    > j.w. wg ostatniego przegladu pracy wypadlam najlepiej ze wszystkich

    No to popdadasz- za dobra jesteś :->

    > hmm ambicji, wygryzienia mej szefowej do tej pory nie mialam....

    Ale na koszulce nie masz napisane: "nie chcę Cię wygryźć" - a jak
    baba głupia (szefowa) i ma coś na sumieniu (brak kwalifikacji),
    to pewnie poci się przy indeligentniejszej rozmowie z Tobą...

    > kto by sie chcial pozbywac najskuteczniejszego wola roboczego???

    Wół roboczy czasem staje się szefem innych wołów: a wtedy szef
    stada musi odejść...

    > pozdr.
    > ps. widze poprawe tonu u wacpana :D

    Ton jest ten sam- po prostu konkretnie zaczynasz pisać.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 19. Data: 2004-06-04 17:42:16
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Mir" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zainwestuj w dyktafon.

    i przed każdą rozmową będzie mówiła: "ta wiadomość
    jest rejestrowana" ?
    Według prawa polskiego nie można nagrywać bez
    uzdognienia: gdyby było można, to był pół życia przechodził
    z dyktafonem...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl