PracaGrupypl.praca.dyskusjemł. analityk ds. testów - zarobki, pytania.. wawka. › Re: mł. analityk ds. testów - zarobki, pytania.. wawka.
    From: "janek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: mł. analityk ds. testów - zarobki, pytania.. wawka.
    Date: Fri, 24 Aug 2007 09:32:39 +0200

    "Mariusz Mazurek" wrote in message
    > Ganiając od jednego do innego pracodawcy w poszukiwaniu metody na
    > utrzymanie
    > się, tj. pracy :), w końcu padło na Stolicę...
    > Ze względu na to, że będzie to moja pierwsza rozmowa w Wawce mam kilka
    > pytań,
    > na które szukam odpowiedzi:
    > 1. na jakie zarobki mogę liczyć, tzn. co powiedzieć w trakcie rozmowy
    > jeśli
    > padnie takie pytanie. Pomijam kwestię tego, że różni ludzie mają różne
    > ambicje
    > i różnie cenią się. Chcę móc samodzielnie utrzymać się i raz na jakiś czas
> [...]

    Pytanie o zarobki nie jest najważniejsze. Jeśli tak jak piszesz to jedna z
    więszkych firm to samo pracowanie w tej firmie da ci niezłego kopa w wiedzy
    i doswiadczeniu, oczywiście w CV też to ci pomoże.

    Ile kaski? hmmm jak to piszą 1/3 samochodu ;-))) ale mała podpowiedź:
    1m2 mieszkania na ursynowie/kabaty ~10000zł
    Nowe budownictwo ~6000zł
    Piwo w knajpach od 6-10zł
    Sieciówka (bilet miesiączny 66zł)
    Wynajecie mieszkania w rozsądnej okolicy od 1000zł (chyba że firma mieści
    się na obrzeżach)
    1 raz w tygodniu PKP do domu w obie strony xx zł
    Dziennie na jedzenie od 10zł
    itd itd
    Podsumuj wydatki i ci wyjdzie ile masz zarabiać...
    Ciesz się, że nie masz dzieci, jeszcze... ;-)

    Jeśli nie masz doświadczenia w tej dziedzinie to raczej nie licz na dużą
    kaskę...

    Nie ucz się odpowiedzi na pytania, zadają pytanie to odpowiesz zgodnie z
    prawdą. Nie kręć. Bardzo łatwo to potem sprawdzić.
    Pytanie (to już chyba legendarne): Jak byś policzył wszystkie kioski/stacje
    benzynowe/etc w Warszawie?
    Co zrobisz jeśli masz w pracy ważny projekt, wykonanie na za dwa dni i
    właśnie ciężko zachoruje ci mama?
    Czy może pan jutro wyjechać na 3 miesiące do Hiszpanii?
    Jaki jest obecnie najszybszy samochód? (lub podobne ;-)

    Powodzenia,
    janek