PracaGrupypl.praca.dyskusje › miejsce wykonywania pracy

  • 1. Data: 2005-09-12 20:05:58
    Temat: Re: miejsce wykonywania pracy
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    nie wiem jak jest to dokłądnie w prawie.
    póki co pracowałem w wielu firmach gdzie gro pracy było do wykonania w
    siedzibie tych innych firm. delegacje wypisywałem do firm w innych miastach
    niż siedziba firmy mnie zatrudniającej

  • 2. Data: 2005-09-13 12:34:54
    Temat: miejsce wykonywania pracy
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy pracodawca w umowie o pracę może wpisać jako miejsce wykonywania pracy:
    "siedziba pracodawcy oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę".
    Jakie konsekwencje dla pracownika rodzi taki zapis?
    Czy to może oznaczać, że taki pracownik nie będzie miał prawa do
    otrzymywania zwrotu kosztów podróży służbowych skoro każde miejsce wskazane
    przez przedsiębiorcę jest jego miejscem wykonywania pracy a nie miejscem
    oddelegowania?
    Jak ma odbywać się to wskazanie przez pracodawcę miejsca wykonywania pracy?
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    MB