PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca zmiania siedzibe w trakcie ciazy pracownicy- prosze o pomoc

  • 1. Data: 2005-09-12 20:15:39
    Temat: pracodawca zmiania siedzibe w trakcie ciazy pracownicy- prosze o pomoc
    Od: "pawel_28" <p...@i...pl>

    Witam.
    Byc moze ktos sie orientuje w podobnych przypadkach jak moj: w czasie mojej
    ciazy (w 5-ym m-cu) moj pracodawca przeniosl nasza firme o 30 km, w zwiazku
    z czym odleglosc do mojego miejsca zamieszkania wydluzyla sie do 60 km. Ze
    wzgledu na ta odleglosc nie chce wracac do dotychczasowej pracy po
    zakonczeniu urlopu macierzynskiego. Czy w zwiazku z tym , ze z przyczyn
    lezacych po stronie pracodawcy (bo czym innym jest przeniesienie siedziby do
    innego miasta?) nie moge podjac pracy majac male dziecko, pracodawca ma
    wobec mnie jakies zobowiazania? Lub mowiac inaczej: czy jest to dla mnie
    argument przy ubieganiu sie o tzw. odprawe (jestem tam zatrudniona na czas
    nieokreslony od 5 lat, a wiec przysluguje mi 3- miesieczny okres
    wypowiedzenia). Czy powinien mi wyplacic 3-miesieczne wynagrodzenie
    zwalniajac mnie jednoczesnie z obowiazku swiadczenia pracy? I co w takim
    razie z zaleglym urlopem wypoczynkowym?. Prosze o pomoc bo sprawa jest, jak
    widac, dosc skomplikowana, a czasu nie zostalo duzo.

  • 2. Data: 2005-09-12 20:17:50
    Od: "pawel_28" <p...@i...pl>

    Uprzedzajac komentarze: pisze z konta meza:), wiec nie mamy tu do czynienia
    z cudem natury;)