PracaGrupypl.praca.dyskusje › merchandiser - pilna prosba !!!

  • 1. Data: 2005-02-20 22:08:53
    Temat: merchandiser - pilna prosba !!!
    Od: "Izzyrider" <i...@w...pl>

    czesc,

    na prosbe znajomego zamieszczam podeslany text:

    "... witajcie. Mam do Was ogromna prosbe. Studiuje zaocznie na Polibudzie i
    czasem lapie sie roznych prac dorywczych. Ostatnio mam mozliwosc zalapania
    sie na kilka miesiecy jako merchandiser(?). Nie bardzo wiem z czym to
    ugryzc... . To chodzi o ukladanie towarow w markecie?! Maja to byc proszki
    do prania, generalnie chemia itp. Praca prawie codziennie (tak ze 4 dni) na
    pol etatu - nie caly dzien. Praca ma byc na stawke godzinowa. I tu mam
    pytanko, ile taki merchandiser przecietnie dostaje? Jakie sie umowy z reguly
    zawiera (ja mam propozycje um zlecenia). Podpowiedzcie zebym sie nie wkopal
    w cos."

    grzecznosciowo:
    izzyrider
    i...@w...pl

  • 2. Data: 2005-02-22 08:45:04
    Temat: Re: merchandiser - pilna prosba !!!
    Od: "Sebastian" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Izzyrider" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pol etatu - nie caly dzien. Praca ma byc na stawke godzinowa. I tu mam
    > pytanko, ile taki merchandiser przecietnie dostaje?

    Moja znajoma dostaje 5zl /h (nie jestem pewnien czy brutto czy netto),
    dodam tylko ze jest to praca w nocy, jak już market jest zamknięty.

    >Jakie sie umowy z reguly
    > zawiera (ja mam propozycje um zlecenia). Podpowiedzcie zebym sie nie
    > wkopal
    > w cos."

    Wracając do mojej koleżanki, zaproponowali jej umowe-zlecenie. Na nic innego
    w takiej sytuacji chyba nie maiła co liczyc, Ty zresztą chyba też.

    Powodzenia, pozdrawiam
    Sebastian