PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy przysluguje unowa absolwencka lub staz?

  • 1. Data: 2005-02-20 21:39:13
    Temat: Czy przysluguje unowa absolwencka lub staz?
    Od: "Profil" <m...@o...pl>

    Witam
    W tym miesiacu skonczyla mi sie umowa o prace.
    W maju koncze szkole po ktorej bede staral sie o prace w ramach programu
    "Pierwsza praca", stazu. Z tego co wiem to kiedys byl przepis ze w ciagu
    ostatnich 12 miesiecy przed podjeciem umowy absolwenckiej lub stazu nie
    mozna bylo pracowac.
    Czy nadal obowiazuje ten przepis i czy po skonczeniu w maju szkoly moge
    starac sie u umowe ablsowencka lub staz?
    Czekam na odpowiedz
    Pozdrawiam
    R.

  • 2. Data: 2005-02-21 09:09:47
    Temat: Re: Czy przysluguje unowa absolwencka lub staz?
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Sun, 20 Feb 2005 22:39:13 +0100, Profil napisał(a):

> [...]
    > Czy nadal obowiazuje ten przepis i czy po skonczeniu w maju szkoly moge
    > starac sie u umowe ablsowencka lub staz?

    Teraz jest dla Ciebie jeszcze gorzej... Na staż nie ma szans osoba, która
    ma jakieś doświadczenie zawodowe. W przypadku przygotowania zawodowego
    (można powiedzieć, że ta forma weszła w miejsce umów absolwenckich - bo
    tych już nie ma) sprawa analizowana jest indywidualnie.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2005-02-21 11:38:36
    Temat: Odp: Czy przysluguje unowa absolwencka lub staz?
    Od: "Profil" <m...@o...pl>

    Dziekuje za odpowiedz.
    Ale czy trzeba przez ostatnie 12 miesiecy nauki nie pracowac zeby moc dostac
    takie przygotowanie zawodowe?
    Kiedys byl taki zapis ze
    "osoba ktora uczęszczała w systemie wieczorowym lub zaocznym, nie mogla byc
    w ostatnich 12 miesiącach trwania nauki nie był zatrudniona."
    CZy ndala obowiazuje ten przepis.
    CZekam na odpowiedz.
    Pozdrawiam

    Użytkownik Waldemar "Jakec" Bulkowski <"jakec "@ tlen.pl> w wiadomości do