PracaGrupypl.praca.dyskusjemenager w hipermarkecie › menager w hipermarkecie
    From: "kostek" <g...@U...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: menager w hipermarkecie
    Date: Mon, 7 Jul 2003 14:11:54 +0200

    Witam
    Mam pytanie odnosnie pracy na stanowiku menagera w hipermarkecie .
    Jaki jest zakres obowiazkow osoby zatrudnionej na takim stanowisku? jakie sa
    mozliwosci awansu?
    W chwili obecnej koncze elektronike i zastanwiam sie czy warto przyjac taka
    oferte ( nie mam zadnego doswiadczenia, wiec nie wiem czy wziac ta oferte
    czy szukac - nie wiem jak dlugo- czegos w zawodzie?
    I jeszcze jedno pytanie jakie sa zrobki osoby na takim stanowisku? Czy 2000
    netto dla osoby bez doswiadczenia na tym stanowisku jest ok ( dodam sie ze
    wiaze sie to z przeniesieniem do calkiem innego miasta).
    pozdrawiam i licze na rady.