PracaGrupypl.praca.dyskusje › niepełny etat

  • 1. Data: 2014-11-18 18:59:04
    Temat: niepełny etat
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jaka (na ile) to jest umowa, gdy pracuje się 4 dni w tygodniu
    a jaka gdy 3 dni w tygodniu? czy nie ma takiej możliwości i jest tylko
    1/4 1/2 3/4? jeśli tak to ile jest wolnego przy tych progach?

    a jak liczy się dyżur w niedzielę i sobotę?

  • 2. Data: 2014-11-18 20:10:32
    Temat: Re: niepełny etat
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-18 18:59, platformowe głupki pisze:
> [...]
    > 1/4 1/2 3/4? jeśli tak to ile jest wolnego przy tych progach?
    >
    > a jak liczy się dyżur w niedzielę i sobotę?

    google: kodeks pracy.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-11-18 20:27:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja jestem podobno niepełnosprawny intelektualnie, bo nie rozumiem
    zbawczych ustaw tworzonych przez koalicję po-eu...

    na temat PROSZĘ!

  • 4. Data: 2014-11-20 13:32:15
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kurcze Nikt nie wie?