PracaGrupypl.praca.dyskusje › mechanik-elektryk???

  • 1. Data: 2004-01-14 12:24:45
    Temat: mechanik-elektryk???
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl>

    http://www.aaaby.pl/praca/301,46868,0,0,0,16354070,P
    raca_Findery.html?k=xx_16354070&b=Praca&jsp=1&lp=4

    "Nasz klient, międzynarodowa firma, poszukuje wysoko wykwalifikowanych,
    doświadczonych specjalistów z branży energetycznej.
    Obowiązki: zarządzanie projektem, projektowanie koordynacją pracy stacji
    energetycznych.
    Wymagane: wyższe wykształcenie techniczne (mechaniczne,budowlane),stosowne
    uprawnienia na instalacje elektryczne, doświadczenie na podobnym stanowisku,
    płynny angielski "

    Siedze pare lat w zawodzie elektryka i nie slyszalem zeby budowlaniec albo
    mechanik mial uprawnienia elektryczne ( nie mysle o podstawowym upr SEP do
    1kV) i do tego staż. Zna ktoś taką osobę ?? Czy jest to prawnie możliwe ???
    Czy pracodawcy sa takimi baranami, czy firmy rekrutujące tworza absurdy zeby
    zaistniec na rynku? Fuj.
    JZS

  • 2. Data: 2004-01-14 13:21:38
    Temat: Re: mechanik-elektryk???
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl>

    "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl> napisał(a) tak:

> [...]
    > doświadczonych specjalistów z branży energetycznej.
    > Obowiązki: zarządzanie projektem, projektowanie koordynacją pracy stacji

    To sformułowanie mi się podoba. Ale w Graftonie mają więcej takich
    translatorskich perełek.

    Jerzy

  • 3. Data: 2004-01-14 16:00:02
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Wymagane: wyższe wykształcenie techniczne (mechaniczne,budowlane),stosowne
    > uprawnienia na instalacje elektryczne, doświadczenie na podobnym
    stanowisku,
    Co to sa stosowne upr. na inst.elektryczna??? :-))) Chyba sami nie wiedza...

> [...]
    > 1kV) i do tego staż. Zna ktoś taką osobę ?? Czy jest to prawnie możliwe
    ???
    Chyba nie. Tylko elektryk z wyksztalcenia moze miec upr."budowlane"
    elektryczne.

    Adam