PracaGrupypl.praca.dyskusje › mam prace :)

  • 1. Data: 2004-02-17 21:26:00
    Temat: mam prace :)
    Od: Maciek <z...@t...pl>

    witam,
    po miesiacu szukania ja znalazlem :)

    zycze powodzenia wszystkim ktorzy jeszcze szukaja !!!

    Maciek

  • 2. Data: 2004-02-17 21:39:15
    Temat: Re: mam prace :)
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Maciek" <z...@t...pl> napisal w wiadomosci
    > witam,
    > po miesiacu szukania ja znalazlem :)
    >
    > zycze powodzenia wszystkim ktorzy jeszcze szukaja !!!
    >
    > Maciek

    witam,
    Ja sie tez dolaczam do Macka, bo tez znalazlam, ale po 3 miesiacach. Jutro
    moj trzeci dzien...

    pozdrawiam serdecznie,
    zycze wszystkim powodzenia,

    Joanna

  • 3. Data: 2004-02-17 21:56:44
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Uzytkownik "Maciek" <z...@t...pl> napisal w wiadomosci
    > witam,
    > po miesiacu szukania ja znalazlem :)
    >
    > zycze powodzenia wszystkim ktorzy jeszcze szukaja !!!
    >
    > Maciek

    Gratulacje :) Pochwal sie, co to za robota

  • 4. Data: 2004-02-18 09:34:23
    Od: "Katarzyna Sokól" <kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Moje wielkie wielkie GRATULACJE:)))

    A jednak mozna znalezc prace, az milo czyta sie takie posty - aby bylo ich
    jak najwiecej na naszej grupie.

    Macku a Tobie zycze zadowolenia z nowej pracy, realizacji - na pewno super
    kariery, oraz "milej placy":)

    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 5. Data: 2004-02-18 10:42:10
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Maciek" <z...@t...pl> napisal w wiadomosci

    Witam,

    Powodzenia w nowej pracy....
    ja niestety szukam juz 3 miesiac....

    Pozdrawiam
    TS.

  • 6. Data: 2004-02-18 17:43:36
    Od: "Ewa" <i...@o...pl>

    Super!!!Gratuluję..i trzymam kciuki..żeby się wiodło...:)

    ja jutro..odbieram świdectwo pracy..i witam w klubie bezrobotnych...:(

  • 7. Data: 2004-02-18 17:59:46
    Od: "dragon" <d...@i...kasuj.t17.ds.pwr.wroc.pl>

    jak to zrobiliscie ?????? ja szukam juz dobrych pare miesiecy i nic !!!

  • 8. Data: 2004-02-18 22:19:42
    Od: Maciek <z...@t...pl>

    Maciek wrote:

    > witam,
    > po miesiacu szukania ja znalazlem :)
    >
    > zycze powodzenia wszystkim ktorzy jeszcze szukaja !!!
    >
    > Maciek

    Wielkie dzieki wszustkim na dobre slowow :)

    praca: konsultant IT

    Pozdrawiam Maciek

    ps.
    zycze powodzenia w poszukiwaniu lepszego jutra:)

  • 9. Data: 2004-02-19 09:21:07
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Uzytkownik "Maciek" <z...@t...pl> napisal w wiadomosci
    > witam,
    > po miesiacu szukania ja znalazlem :)
    >
    > zycze powodzenia wszystkim ktorzy jeszcze szukaja !!!
    gratuluje i trzymam kciuki za pomyslnie rozwijajaca sie dalsza kariere :-)))

    pzdr.

    K.