PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o zwolnienie chorobowe

  • 1. Data: 2004-02-17 19:04:10
    Temat: Pytanie o zwolnienie chorobowe
    Od: Daniel <dpilat@(no.spam)konto.pl>

    Witam,

    Otrzymałam wypowiedzenie umowy miesieczne. Teraz jestem na zwolnieniu
    przez caly okres wypowiedzenia. Co sie dzieje jezeli moje zwolnienie bez
    zadnej przerwy trwa jeszcze długo po ustaniu zatrudnienia czy otrzymuje
    wowczas z ZUS-u pieniadze czy jak to wyglada ?

    Gosia

  • 2. Data: 2004-02-17 19:21:00
    Temat: Re: Pytanie o zwolnienie chorobowe
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > zadnej przerwy trwa jeszcze długo po ustaniu zatrudnienia czy otrzymuje
    > wowczas z ZUS-u pieniadze czy jak to wyglada ?

    Witam
    Chorobowe płaci ZUS po przekazaniu dokumentów z zakładu pracy. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-02-17 20:19:16
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Daniel" <dpilat@(no.spam)konto.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Teraz po ustaniu stosunku pracy Będziesz zanosić zwolnienie do twojego
    odziału zusu,
    przez cały czas Będziesz otrzymywać 80% pensji.Jeśli zamierzasz długo
    chorować
    to załatw sobie zwolnie (że mozesz chodzić) najlepiej u jakiegoś specjalisty
    (np chirurga)

    Pozdr.
    TS.

  • 4. Data: 2004-02-17 21:15:46
    Od: Daniel <dpilat@(no.spam)konto.pl>

    In article <8HuYb.4896$R_.1764@news.chello.at>, p...@o...pl says...

> [...]
    > chorować
    > to załatw sobie zwolnie (że mozesz chodzić) najlepiej u jakiego? specjalisty

    Czy zwolnienie lekarz wystawia mi na firme w ktorej pracowałam ??
    A czy od lekarza psychologa zwolnienie moze być ??

    Gosia

  • 5. Data: 2004-02-17 22:41:18
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

> [...]
    Czy zwolnienie lekarz wystawia mi na firme w ktorej pracowałam ??
    A czy od lekarza psychologa zwolnienie moze być ??

    Tak, na firme w której pracowałaś, od psychologa jak najbardziej,
    wtedy nie powinaś mieć problemów z zusem.

    pozdr.
    TS.