PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy o pracę (pytanie o terminy)

  • 1. Data: 2004-02-17 20:30:14
    Temat: Wypowiedzenie umowy o pracę (pytanie o terminy)
    Od: Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu>

    Witam,
    Sorry że pytanie na wciąż powtarzający się temat ale tego co mnie interesuję
    nie mogę znaleźć w dotychczasowych wiadomościach. Otóż słyszałem kiedyś że
    okresu wypowiedzenia nie można liczyć dowolnie (czyli np. składam 17 lutego
    wypowiedzenie i 17 marca umowa przestaje obowiązywać) tylko muszą to być
    pełne miesiące (albo tygodnie?). Możecie mi dokładniej wyjaśnić jak to
    jest?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-02-17 20:55:02
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę (pytanie o terminy)
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-17 21:30, osoba przedstawiająca się jako "Piotr" napisała co
    następuje:

    > Sorry że pytanie na wciąż powtarzający się temat ale tego co mnie interesuję
    > nie mogę znaleźć w dotychczasowych wiadomościach. Otóż słyszałem kiedyś że

    Bo takich rzeczy nie szuka się na grupie tylko w kodeksie pracy ;)

> [...]
    > wypowiedzenie i 17 marca umowa przestaje obowiązywać) tylko muszą to być
    > pełne miesiące (albo tygodnie?). Możecie mi dokładniej wyjaśnić jak to

    Przepisy ogólne o rozwiązaniu umowy o pracę

    Art. 30.

    § 1. Umowa o pracę rozwiązuje się:
    (...)
    2) przez oświadczenie jednej ze stron z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia (rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem),
    (...)

    § 2.1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc
    albo ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim
    dniu miesiąca.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-02-17 21:14:32
    Od: Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu>

    Pe.Ka wrote:
    > § 2.1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc
    > albo ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim
    > dniu miesiąca.

    Dzięki! Więc o ile dobrze zrozumiałem współpracę z dotychczasowym pracodawcą
    mogę zakończyć nie wcześniej niż 31 marca (obowiązuje mnie jeden miesiąc
    wypowiedzenia) jeśli wypowiedzenie złożę nie później niż do końca lutego?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2004-02-17 21:34:52
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-17 22:14, osoba przedstawiająca się jako "Piotr" napisała co
    następuje:

    > mogę zakończyć nie wcześniej niż 31 marca (obowiązuje mnie jeden miesiąc

    Tak

    --
    _ _ _