PracaGrupypl.praca.dyskusje › listonosz

  • 1. Data: 2005-04-18 12:04:31
    Temat: listonosz
    Od: "kolekcjoner skarpetek" <n...@j...com>

    Jest na sali jakiś listonosz?
    standardowe pytania: to jakie są wymagania, ile płacą, jak wygląda dzień
    pracy, czy trzeba być akwizytorem jakichś bzdur, jak duży może być
    rejon?

  • 2. Data: 2005-04-18 20:08:32
    Temat: Re: listonosz
    Od: "Krawczyk Łukasz" <l...@o...pll>

    Użytkownik "kolekcjoner skarpetek" <n...@j...com> napisał w wiadomości
    > Jest na sali jakiś listonosz?
    > standardowe pytania: to jakie są wymagania, ile płacą, >jak wygląda dzień
    > pracy, czy trzeba być akwizytorem jakichś bzdur, jak >duży może być rejon?

    Pracowałem kilka lat z rzędu w wakacje. Z tego co wiem to wymagania są
    takie że należy mić kogoś z rodziny na Poczcie rzeby sie udało dostac do
    pracy. Placa listonosza na etacie to ok 900 - 1000 + napiwki :) nadgodzin
    nie placa, ja pracowalem od 6 do 15 ale byly dni ze i do 18 sie pracowalo
    ale byly i takie ze do 12. Ogolnie poniedzialki sa najgorsze bo jest
    najwiecej poczty no i te reklamy to jest najgorsze. A i listonosze na etacie
    musza sie wywiazywac z jakis planow sprzedazy ale nie wiem dokladnie o co
    chodzi bo mnie tonie dotyczylo (umowa zlecenie). Rejony są różne zależy jak
    się trafi. Ja bez samochody rady nie dawalem.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-04-19 12:21:26
    Od: "musta" <m...@p...onet.pl>

    kumpel by dorywczym listonoszem w malym miescie i wyciagal okolo 3k z
    napiwkami od emerytek. To bylo 4 lata temu.

    Ale opowiadal ze jak sie z duza kasa chodzi po osedlach to strach.

    a i mial tego krewnego...

    musta

  • 4. Data: 2005-04-20 06:51:51
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > kumpel by dorywczym listonoszem w malym miescie i wyciagal okolo 3k z
    > napiwkami od emerytek. To bylo 4 lata temu.
    >
    > Ale opowiadal ze jak sie z duza kasa chodzi po osedlach to strach.
    >
    > a i mial tego krewnego...

    No nie wiem jakis czas temu slyszalem o projekcie
    zmian wyplacania emerytur polegajacym na obowiazkowym zalozeniu
    przez emeryta konta - niemam pojecia czy to weszlo w zycie ;w mojej
    rodzinie od dawna wszyscy emeryci korzystaja z tego rozwiazania ,
    ale gdyby tak teraz bylo to moznaby zapomniec o napiwkach.

    pzdr

  • 5. Data: 2005-04-20 09:47:53
    Od: "Krawczyk Łukasz" <l...@o...pll>

    Użytkownik "Przemek" <b...@n...pl> napisał:

> [...]
    > rodzinie od dawna wszyscy emeryci korzystaja z tego >rozwiazania ,
    > ale gdyby tak teraz bylo to moznaby zapomniec o >napiwkach.

    Z tego co sie wiem to mialo to wejsc w życie chyba w 2002 roku ale nadal
    nie weszlo i kto chce to ma konto a kto nie to czeka na listonosza

    pozdrawiam