PracaGrupypl.praca.dyskusjelistonosz › Re: listonosz
    From: "Krawczyk Łukasz" <l...@o...pll>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: listonosz
    Date: Mon, 18 Apr 2005 22:08:32 +0200
    Sender: l...@o...pl@www.virenet.pl

    Użytkownik "kolekcjoner skarpetek" <n...@j...com> napisał w wiadomości
    news:d4081e$2qs$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jest na sali jakiś listonosz?
    > standardowe pytania: to jakie są wymagania, ile płacą, >jak wygląda dzień
    > pracy, czy trzeba być akwizytorem jakichś bzdur, jak >duży może być rejon?

    Pracowałem kilka lat z rzędu w wakacje. Z tego co wiem to wymagania są
    takie że należy mić kogoś z rodziny na Poczcie rzeby sie udało dostac do
    pracy. Placa listonosza na etacie to ok 900 - 1000 + napiwki :) nadgodzin
    nie placa, ja pracowalem od 6 do 15 ale byly dni ze i do 18 sie pracowalo
    ale byly i takie ze do 12. Ogolnie poniedzialki sa najgorsze bo jest
    najwiecej poczty no i te reklamy to jest najgorsze. A i listonosze na etacie
    musza sie wywiazywac z jakis planow sprzedazy ale nie wiem dokladnie o co
    chodzi bo mnie tonie dotyczylo (umowa zlecenie). Rejony są różne zależy jak
    się trafi. Ja bez samochody rady nie dawalem.