PracaGrupypl.praca.dyskusje › leroy merlin czy carrefour ?

  • 1. Data: 2005-03-22 14:53:34
    Temat: leroy merlin czy carrefour ?
    Od: "siwyag" <s...@o...pl>

  • 2. Data: 2005-03-22 15:07:04
    Temat: Re: leroy merlin czy carrefour ?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    Tak.
    --
    <SrebrnaFH> Wiecie czemu pies jest podobny do konsultanta...?
    <SrebrnaFH> Bo ja sie mu cos tlumaczy, to tak maaaaadrze patrzy i kiwa glowa.

  • 3. Data: 2005-03-22 15:40:12
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2005 15:07:04 +0000 (UTC), Artur R. Czechowski
    <a...@h...pl> napisał:

    > Tak.

    wcale że nie, a ty masz fszy na pempku. :)

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 4. Data: 2005-03-22 15:47:59
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-22, T.Omasz <t...@f...pl> wrote:
    > wcale że nie, a ty masz fszy na pempku. :)
    Tak.
    --
    "Czy napijesz się czegoś? I nie mów, że tak"
    /Socjonetka/

  • 5. Data: 2005-03-23 16:33:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    geant.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum