PracaGrupypl.praca.dyskusje › wezwanie na wku

  • 1. Data: 2005-03-22 06:40:52
    Temat: wezwanie na wku
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    Pracuje we Wrocku i dostalem wezwanie na wku, tyle, ze wku mam w innym
    miescie. Czy w zwiazku z tym naleza mi sie wolne godziny lub dzien wolny,
    czy musze brac urlop?

    Pozdr,
    Leszek

  • 2. Data: 2005-03-22 11:07:41
    Temat: Re: wezwanie na wku
    Od: "Tomasz" <t...@g...net>

    Leszek wrote:
    > Pracuje we Wrocku i dostalem wezwanie na wku, tyle, ze wku mam w innym
    > miescie. Czy w zwiazku z tym naleza mi sie wolne godziny lub dzien
    > wolny, czy musze brac urlop?

    zapytaj w kadrach, mnie powiedzieli ze dostane nieobecnosc usprawiedliwiona
    ;) (pani sobie skserowala wezwanie), na liscie plac jakichs zwiazanych z tym
    odliczen nie stwierdzilem...

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2005-03-22 19:24:22
    Od: "Jacek R. Gruszczynski" <j...@i...pl.bez.tego>

    z tego co pamietam to za wizyte w WKU przysluguje ci zwrot kosztow
    transportu/nieobecnosci w pracy (do tego drugiego nie jetem przekonany). Na
    swistku z wku powinno byc, jak nie to tam zadzwon. Na pewno wyjasnia, bo
    zalezy im na wyslaniu do woja wyznaczonej odgornie liczby szwejkow, inaczej
    dostaja bure "z gory". Wbrew pozorom poborowy to dla WKU klient:-)

    pozdr

  • 4. Data: 2005-03-25 08:38:28
    Od: "Wielki Kot" <w...@a...pl>

    Użytkownik "Leszek" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Pracuje we Wrocku i dostalem wezwanie na wku, tyle, ze wku mam w innym
    > miescie. Czy w zwiazku z tym naleza mi sie wolne godziny lub dzien wolny,
> [...]

    Tak - należy Ci sie ustawowy dzień wolny (płatny) w myśl Przepisów
    KodeksuPracy, a tak ze p=ełny zwrot kosztów (2 klasa pociągu lub autobus)
    podróży (za okazaniem biletu) przez WKU.

    pzdr

    Kot.