PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chwalic sie?

  • 1. Data: 2005-03-22 12:12:17
    Temat: Chwalic sie?
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Witam,

    ide na rozmowe w sprawie pracy jako programista C/C++. Nie mam formalnego
    doświadczenia w programowaniu w tych jezykach, ale dobrze je znam (pisalem
    projekty zaliczeniowe) i napisalem w C++ dosc ciekawy projekt (około 90 kB
    kodu). I teraz moje pytanie: czy na rozmowie moge pochwalić się tym
    programem (moge go pokazac) i czy chwalic sie tym, ze pisalem innym projekty
    na zaliczenie?

    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2005-03-22 12:14:58
    Temat: Re: Chwalic sie?
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    marcin napisał :

> [...]
    > kodu). I teraz moje pytanie: czy na rozmowie moge pochwalić się tym
    > programem (moge go pokazac) i czy chwalic sie tym, ze pisalem innym

    Ja jak się pochwaliłem, że pisałem w c projekty na zaliczenie (za kasę) to
    od razu dostałem pracę!!!
    --
    _____________________________

  • 3. Data: 2005-03-22 20:36:17
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > kodu). I teraz moje pytanie: czy na rozmowie moge pochwalić się tym
    > programem (moge go pokazac) i czy chwalic sie tym, ze pisalem innym projekty
    > na zaliczenie?

    Chwal sie wszystkim co jest legalne ... bo programy na zaliczenie, to
    conajmniej moralnie watpliwa rzecz.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-03-22 20:37:01
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ja jak się pochwaliłem, że pisałem w c projekty na zaliczenie (za kasę) to
    > od razu dostałem pracę!!!

    Widocznie to byl jeden z tych, ktoremu ktos napisal cos na zaliczenie.
    Czyli po prostu kombinator .....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-03-22 21:00:36
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2005 21:36:17 +0100, KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    napisał:

    > Chwal sie wszystkim co jest legalne ... bo programy na zaliczenie, to
    > conajmniej moralnie watpliwa rzecz.

    A jesli to przedstawic jako udzielanie studentom platnych korepetycji
    umozliwiajacych zaliczenie praktycznej czesci przedmiotu ;)

    [OT] - Powiedzcie prosze, ze odpowiedniki takiego procederu sa niemozliwe
    na medycynie......prosze.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2005-03-22 21:05:48
    Od: "John" <j...@s...com>

    Jestem w podobnej sytuacji jak kolega tylko ze pisalem juz
    wieksze programy samodzielnie (z projektem) > 1.5MB kodu, czy tym sie
    chwalic czy moze nie pisac o wielkosci ? boje sie ze potencjalnego
    pracodawce wystrasze, szukam tylko pracy dorywczej (jestem studentem)
    Chcialbym pozbac wasze opinie.

    pozdrawiam John.

  • 7. Data: 2005-03-22 21:10:30
    Od: "John" <j...@s...com>

    Dodam jeszcze ze pisalem to raczej na wlasne potrzeby, to nigdzie nie
    funkcjonuje
    chociaz dziala bardzo sprawnie (raczej skomplikowany system).
    Piszac o projekcie mialem na mysli projekt w glowie + dokumentacja
    doxygen-em

    pozdrawiam John.

  • 8. Data: 2005-03-23 10:25:27
    Od: "GrzechG" <g...@g...pl>

    Użytkownik "marcin" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kodu). I teraz moje pytanie: czy na rozmowie moge pochwalić się tym
    > programem (moge go pokazac) i czy chwalic sie tym, ze pisalem innym

    Projekty projektami, ja wam powiem tak, ze tez szukam i zauwazam,
    ze prace mozna dostac za małe pieniadze (tak 1200)- w małej firmie, to nie
    ma problemu,
    jesli idziesz do duzej firmy zawsze trafia sie koknkurecja z doswiadczeniem.
    Przykladowo kolo kolo 30stki ktory kilka lat kodowal dla firm, i zawsze on
    wygrywa ze studentem bez doswiadczenia (tzn takim co nie pisal komercyjnie).

    ale sie nie poddajmy i dopoki studiujemy - mozemy powybrzydzac :)

    --
    /GrzechG

    My www --> http://www.grzechg.tk

  • 9. Data: 2005-03-23 10:56:02
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    KrzysiekPP napisał :

    > Widocznie to byl jeden z tych, ktoremu ktos napisal cos na zaliczenie.
    > Czyli po prostu kombinator .....

    Tak maim zdaniem to był jeden z tych co też pisał innym!
    --
    _____________________________

  • 10. Data: 2005-03-23 17:37:37
    Od: "cichy" <p...@w...pl>

    [..ciach..]
> [...]
    > Przykladowo kolo kolo 30stki ktory kilka lat kodowal dla firm, i zawsze on
    > wygrywa ze studentem bez doswiadczenia (tzn takim co nie pisal

    Mam 28 lat czyli zblizam sie do wieku o ktorym piszesz ;) i gdybym byl
    pracodawca i mial do wyboru studenta i 30-letniego goscia ktorzy startuja na
    to SAMO stanowisko (skoro startuje student to oznacza ze nie jest wymagane
    jakies super doswiadczenie) to wybralbym studenta.... Ale nie jestem
    pracodawca....