PracaGrupypl.praca.dyskusje › kompletacja prasy

  • 1. Data: 2006-10-31 10:58:26
    Temat: kompletacja prasy
    Od: "Aniela" <p...@o...pl>

    Na czym polega kompletacja prasy?
    Czy to praca ciężka fizycznie?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2006-10-31 11:38:17
    Temat: Re: kompletacja prasy
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > Na czym polega kompletacja prasy?
    > Czy to praca ciężka fizycznie?
    pzypuszczam (ale może to być strzał chybiony) ze chodzi o wyjęcie pierwszych
    5 gazet z jednej, 5 z drugiej i 20 z trzeciej sterty, owiniecie tego folią i
    zgrzanie, moze owinięcie jakąs taśmą.
    Tak mi sie skojarzyło "kompletacja" z tworczym słów tworzeniem na potrzeby
    stanowiska pracy raczej niewysoko płatnego (uff, za ostatnie zdanie to
    mature u romcia miałbym z miejsca)

    > Pozdr.

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 3. Data: 2006-10-31 11:40:04
    Od: Tomasz Sokólski <a...@N...pl>

    Aniela napisał(a):
    > Na czym polega kompletacja prasy?
    > Czy to praca ciężka fizycznie?

    Wg mnie to przygotowywanie paczek z prasą dla punktów kolportażu,
    zgodnie z zamówieniem - czyli przekładanie, liczenie gazet, pakowanie.
    Chyba, że wlicza się w to również np. przyklejanie płytek CD do okładek,
    lub próbek szamponu itp.
    Czy ciężka sama oceń. Pewnie coś jak ustawianie towaru na półkach w
    hipermarkecie.

  • 4. Data: 2006-10-31 13:46:50
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 31 paź o godzinie 11:58, na pl.praca.dyskusje, Aniela napisał(a):

    > Na czym polega kompletacja prasy?
    > Czy to praca ciężka fizycznie?

    W "Kolporterze"?
    Składasz na określone "punkty" zamawianą przez nich prasę (np. do głównego
    wydania dokładasz dodatki, reklamówki, programy, płyty itp). Praca dosyć
    ciężka fizycznie. Płatna ... praktycznie nie płatna ;) Znam ludzi którzy
    tam pracują po 10-14 godzin na dobę (najczęściej od 21 do 9 a niektórzy i
    dłużej jak przyjmują "zwroty") i zarabiają niecałe 800zł. PORAŻKA !!!!
    Ale rotacja w tej firmie jest okropnie ogromna :))) (czemu się akurat nie
    dziwię). tam zarabiają tylko ci co maja podpisane umowy z kolporterem (ci
    co mają te żółte autka) - oni dopiero sobie zatrudniają (najczęściej na
    lewo) robotników do "kompletacji prasy" ;)

    --
    Herbi
    31-10-2006 14:46:44