PracaGrupypl.praca.dyskusjekwaśniewski wzór demokraty › kwaśniewski wzór demokraty
  • Data: 2016-06-04 19:52:30
    Temat: kwaśniewski wzór demokraty
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no kwaśniewski ponoć demokrację ma w sercu, dziwne, bo ja zawsze
    myślałem, że ten działacz po/eu to demokrację ma w dupie, czyli miejscu
    którego stara się używać zamiast mózgu... ale może ja się mylę...

    chciałem porozmawiać o demokracji, czy Ktoś tu może mi wyjaśnić na czym
    polega brak demokracji za rządów PiSu? chciałbym się w końcu dowiedzieć
    dlaczego po/eu to demokracja, a PiS to już nie... na czym to polega? nie
    znam się na polityce zupełnie, ale chciałbym z ciekawości wiedzieć...