PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w lubelskiem

  • 1. Data: 2005-04-26 12:34:18
    Temat: praca w lubelskiem
    Od: "Woytek" <b...@e...lublin.pl>

    Witam

    Mam dylemat, planuje wyjazd za granice po wakacjach, a teraz grzeje sie na
    bezrobociu, suzkanie pracy w mym miesice psroawadza sie do poprzgladania
    gazet, netu i polazenia trochep o miesice, bo w lublinie tylko na PH jest
    popyt, zastanawiam sie nad hipermarketami i nie chodzi o to ze jetem po
    studiach ale potrzebuje zwiekszyc budzet wyjazdowy:) co polecaic, mozej est
    ktos z lublina co moze polecic mi cos konkretnego w sprawie pracy, lub tez
    mozlowisci, albo odmieni mojep ojecie na temat