PracaGrupypl.praca.dyskusje › książka podatkowa czy ryczałt ??????

  • 1. Data: 2003-07-13 10:41:54
    Temat: książka podatkowa czy ryczałt ??????
    Od: "Tomi" <d...@o...pl>

    Witam co jest lepsze książka podatkowa czy ryczalt jak sie z tego rozliczać
    od ilości sprzedanego towaru , wystawionych rachunków , faktur a moze
    wymyslam lub przypominam towar który sprzedalem jak to wyglada o co w tym
    chodzi , w US cos sie do wiedziec prawie nie mozliwe pracownicy jak by mogli
    to by cię najlepiej skopali i wykopali na bruk
    podpowiedzcie coś
    Pozd. Tomek

  • 2. Data: 2003-07-13 23:38:29
    Temat: Re: książka podatkowa czy ryczałt ??????
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomi" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    .[ciach]
    Nic nie cytuje bo to co piszesz to belkot.
    Ja rozumiem, ze mozna nosic czerwone wlosy, ale prosic o rade piszac w ten
    sposob to przegiecie.
    Ad rem.
    Nie napisales co chcesz robic. W niektorych przypadkach nie mozesz byc
    ryczaltowcem, tylko na ogolnych zasadach.

    pozdrawiam wybuchowo
    t.

  • 3. Data: 2003-07-15 15:11:48
    Od: "Dreiker" <g...@p...fm>

    To wytlumacz mi jak lepiej.
    Typ dzialalnosci sklep odziezowo - obuwniczy mysle ze obrot maksymalnie 10
    tysiecy miesiecznie ale mysle ze mniej.
    Jak najtaniej zatrudnic na poczatek pracownika ???

    Pozdrawiam
    Grzes