PracaGrupypl.praca.dyskusje › kryzys w Hiszpanii

  • 1. Data: 2012-12-28 12:49:49
    Temat: kryzys w Hiszpanii
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    Mam pytanie: czy tam naprawdę jest tak źle, jak mówią w mediach? Widziałem
    krótki reportaż z bzdurami, że młodzi Hiszpanie teraz masowo wyjeżdżają do
    Polski i zobrazowano to wywiadem z Konrado Moreno, jakimś studentem
    zakochanym w Polce i oddelegowanym do Warszawy gościem z zarządu banku,
    brak słów po prostu jaki kisiel z mózgu TVP chciała zrobić. Wczoraj w
    autobusie słyszałem rozmowę studentów, że wybierają się do pracy w
    Hiszpanii, to jak to w końcu jest? To byli idioci, którzy pchają się w
    paszczę lwa?

  • 2. Data: 2012-12-28 17:17:28
    Temat: Re: kryzys w Hiszpanii
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ronel pisze tak:

> [...]
    > Moreno, jakimś studentem zakochanym w Polce i oddelegowanym do
    > Warszawy gościem z zarządu banku, brak słów po prostu jaki kisiel

    Trudno powiedzieć, np teraz siedzę w Polsce, na łokciach odleżyny od
    parapetu a Hiszpanie popylają w wykopie. Przyjechali osobówkami z
    Hiszpanii a co ciekawe przyjechała nawet jedna wywrotka czyli:

    33 litry ropy x 2300km / 100 = 759 litrów ropy

    759 litrow x 5.50zł = minimum 4175zł w jedną stronę

    czyli można wnioskować, że niby im zależy na kontrakcie.

    Wiem wiem że to my za wszystko zapłacimy z podatków ale jak widzę jak
    pada na nich śnieg to myślę że im zależy.

    > Wczoraj w autobusie słyszałem rozmowę studentów, że wybierają się
    > do pracy w Hiszpanii, to jak to w końcu jest? To byli idioci,
    > którzy pchają się w paszczę lwa?

    Może jak się jest młodym, nic nie ma, zarabia powiedzmy te 1500zł netto
    to kazda inna praca powyżej płatna jest sensowna.

    Jeszcze jedno, dla obcokrajowców tani, dziewiczy i dziki kraj daje
    możliwości. Tanio się nażreć, ochlać i rozmnożyć.

    Polacy pożądają pieniędzy i jeszcze wierzą że je zdobędą.

    Oni już wiedzą że nie da się szybko wzbogacić w dzisiejszych czasach to
    chociaż najedzą się pierogów u polskiej teściowej.

    --
    Piter