PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2012-12-05 17:36:39
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nurtuje mnie takie zagadnienie, jeśli ktoś wyleci z pracy za niezdanie
    jakiegoś egzaminu dopuszczającego do pracy - to takie rozwiązanie to jest
    rozwiązanie z winy pracującego czy pracodawcy?

  • 2. Data: 2012-12-05 19:36:51
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: ktos <k...@n...pl>

    > nurtuje mnie takie zagadnienie, jeśli ktoś wyleci z pracy za niezdanie
    > jakiegoś egzaminu dopuszczającego do pracy - to takie rozwiązanie to
    > jest rozwiązanie z winy pracującego czy pracodawcy?
    A ja myślałem, że w twoim przypadku to wszystko z winy Tuska.

  • 3. Data: 2012-12-05 20:29:04
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tuska nie tuska, na pewno systemu...

    chyba pomyliły ci się T z t?

    P.S. jakby Ktoś miał jakieś przemyślenia na temat pytania to śmiało...

  • 4. Data: 2012-12-05 21:47:39
    Od: "Dennis" <d...@p...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k9nt6i$67p$1@node1.news.atman.pl...
    > nurtuje mnie takie zagadnienie, jeśli ktoś wyleci z pracy za niezdanie
    > jakiegoś egzaminu dopuszczającego do pracy - to takie rozwiązanie to
    > jest rozwiązanie z winy pracującego czy pracodawcy?

    To wina PeO przecież

  • 5. Data: 2012-12-06 17:39:31
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Pawlak da nam pracę, właśnie dopisałem gościa do mojej listy wrogów...

  • 6. Data: 2012-12-06 19:00:57
    Od: ktos <k...@n...pl>

    > Pawlak da nam pracę, właśnie dopisałem gościa do mojej listy wrogów...
    Radzę skonsultować to jeszcze ze swoim Freudem

  • 7. Data: 2012-12-06 19:04:56
    Od: "Dennis" <d...@p...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k9qho7$r23$1@node1.news.atman.pl...
    > Pawlak da nam pracę, właśnie dopisałem gościa do mojej listy wrogów...

    Nie zamknęli Ci kolegi w Krakowie, o nazwisku jak czwarty miesiąc w
    kalendarzu i imieniem Brunon?

  • 8. Data: 2012-12-06 19:34:06
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    EOT Panowie EOT
    tu nie europa

    na temat PROSZĘ...

  • 9. Data: 2012-12-06 19:38:10
    Od: "Dennis" <d...@p...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k9qof3$28p$1@node1.news.atman.pl...
    > EOT Panowie EOT
    > tu nie europa
    >
    > na temat PROSZĘ...

    Troll nie będzie pouczał ludzi, chyba Ci się coś POpieprzyło

  • 10. Data: 2012-12-06 20:31:31
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale ja nikogo nie pouczam, ot zadałem pytanie...