PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracuj.pl - kiedy oferta trafia do pracodawcy

  • 1. Data: 2012-12-10 19:17:14
    Temat: pracuj.pl - kiedy oferta trafia do pracodawcy
    Od: Zygmunt <m...@t...pl>

    Jeśli pracodawca ogłasza się przez portal pracuj.pl to zgłoszenia
    chętnych kiedy do niego trafiają? od razu po wysłaniu, czy zbiorczo po
    zakończeniu okresu przez który ogłoszenie było wyświetlane?

  • 2. Data: 2012-12-10 19:44:33
    Temat: Re: pracuj.pl - kiedy oferta trafia do pracodawcy
    Od: "artustas" <a...@g...com>

    > Jeśli pracodawca ogłasza się przez portal pracuj.pl to zgłoszenia chętnych
    > kiedy do niego trafiają? od razu po wysłaniu, czy zbiorczo po zakończeniu
    > okresu przez który ogłoszenie było wyświetlane?

    Przypuszczam że od razu, zdarzyło mi się pare razy że wysłałem aplikację i
    już na drugi dzień miałem kontakt od pracodawcy.