PracaGrupypl.praca.dyskusje › koszt uzyskania przychodu

  • 11. Data: 2003-03-16 18:59:45
    Temat: Re: koszt uzyskania przychodu
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > To według ciebie moje 50 % to co to jest?

    Wg mnie można te 50% potłuc o kant...

  • 12. Data: 2003-03-16 19:03:04
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message

    > Wg mnie można te 50% potłuc o kant...

    Mozesz rozwinac temat, bo Cie nie rozumiem.

  • 13. Data: 2003-03-16 19:14:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Mozesz rozwinac temat, bo Cie nie rozumiem.

    Może ustalcie czy umowa, którą zawarliście
    jest na pewno umową o pracę.
    W umowie o pracę nie może być innych niż
    podane w ustawie zryczałtowane koszty uzyskania.
    Nie wykluczam, że te aneksy są po prostu
    dodatkową umową cywilnoprawną.

  • 14. Data: 2003-03-16 19:26:29
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > W umowie o pracę nie może być innych niż
    > podane w ustawie zryczałtowane koszty uzyskania.
    > Nie wykluczam, że te aneksy są po prostu

    1. Jest to umowa o pracę.
    2. Pit-11 ma wypełnione pola 38 i 39, (w 34 i 35 są niewielkie kwoty, ale
    to wynika z czegoś innego)
    3. Jedyną rzecz, którą podpisuję na aneksach to podwyżka.
    4. Jak widać poniżej, w umowie może być coś innego, nie tylko 96.26
    miesięcznie
    ----------
    A teraz polecam do poczytania,
    Art 22

    ust. 9. Koszty uzyskania niektórych przychodów określa się:

    pkt. 3) z tytułu korzystania przez twórców z praw autorskich i artystów
    wykonawców z praw pokrewnych, w rozumieniu odrębnych przepisów, lub
    rozporządzania przez nich tymi prawami - w wysokości 50 proc. uzyskanego
    przychodu, z tym że koszty te oblicza się od przychodu pomniejszonego o
    potrącone przez płatnika w danym miesiącu składki na ubezpieczenia
    emerytalne i rentowe oraz na ubezpieczenie chorobowe, o których mowa w art.
    26 ust. 1 pkt 2 lit. b), których podstawę wymiaru stanowi ten przychód,

  • 15. Data: 2003-03-16 19:56:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ----------
> [...]
    w art.
    > 26 ust. 1 pkt 2 lit. b), których podstawę wymiaru stanowi ten

    Ale to nie są koszty uzyskania przychodu ze stosunku pracy,
    tylko z tytułu korzystania z praw autorskich.
    To zupełnie dwie odrębne sprawy.

  • 16. Data: 2003-03-16 20:03:36
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message

    > Ale to nie są koszty uzyskania przychodu ze stosunku pracy,
    > tylko z tytułu korzystania z praw autorskich.
    > To zupełnie dwie odrębne sprawy.

    ale w ramach umowy o pracę.

  • 17. Data: 2003-03-16 20:52:21
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    > Ale to nie są koszty uzyskania przychodu ze stosunku pracy,
    > tylko z tytułu korzystania z praw autorskich.
    > To zupełnie dwie odrębne sprawy.

    Nieprawda - jezeli w ramach stosunku pracy przekazujesz prawa autorskie, to
    masz prawo do 50% KUP .....

    --
    Jacek

  • 18. Data: 2003-03-16 22:28:26
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Jacuo" <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nieprawda - jezeli w ramach stosunku pracy przekazujesz prawa autorskie,
    > masz prawo do 50% KUP .....

    No nareszcie głos poparcia, dzięki

  • 19. Data: 2003-03-16 22:48:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > No nareszcie głos poparcia, dzięki

    Eeeh,
    to nie jest koszt uzyskania z tytułu stosunku pracy
    tylko jak cytowano "z tytułu korzystania z praw autorskich"