PracaGrupypl.praca.dyskusje › Top 5 najbardziej oplacalnycalnej pracy po wejsciu do UNI

  • 1. Data: 2003-03-14 16:02:51
    Temat: Top 5 najbardziej oplacalnycalnej pracy po wejsciu do UNI
    Od: "robak" <r...@p...onet.pl>

    czekam na propozycje :)

  • 2. Data: 2003-03-14 16:37:03
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "robak" <r...@p...onet.pl> wrote in news:b4sufd$qpn$1
    @atlantis.news.tpi.pl:

    > czekam na propozycje :)

    Rozwin troche... Bo na tak sformulowane pytanie mozna chyba odpowiedziec : top-
    manager w pieciu najwazniejszych branzach.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-03-14 17:06:21
    Od: "Wojtek" <e...@t...pl>

    ROTFL :)))

  • 4. Data: 2003-03-14 18:46:38
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 14 Mar 2003 17:02:51 +0100, "robak"
    <r...@p...onet.pl> zakodował:

    >czekam na propozycje :)

    1. Drug diller
    2. Przemytnik
    3. "płatny lobbing"
    4. Zawodowy szczęściarz lotto
    5. Rolnik z tysiącami hektarów (nawet, jak nic nie produkuje)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-03-15 16:49:09
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > 1. Drug diller
    zawsze i wszedzie

    > 2. Przemytnik
    odpada. brak granic wewnetrznych a nie bylo o kontakrtach zagranicznych ;-)

    > 3. "płatny lobbing"
    a moze "matacz" :P

    > 4. Zawodowy szczęściarz lotto
    vide ad-1.

    > 5. Rolnik z tysiącami hektarów (nawet, jak nic nie produkuje)
    jak kupisz teraz ziemie na wschodzie to zwrot kapitalu po 6 latach a potem
    to juz tylko zyski (gdzies to czytalem ale nie pomne gdzie)

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 6. Data: 2003-03-15 17:20:22
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 15 Mar 2003 17:49:09 +0100, "dromader"
    <d...@p...onet.pl> zakodował:

    >odpada. brak granic wewnetrznych a nie bylo o kontakrtach zagranicznych ;-)

    Właśnie o to chodzi, że nasza granica będzie zewnętrzną - Niemcy
    stracą ten fach ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2003-03-15 18:44:31
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > jak kupisz teraz ziemie na wschodzie to zwrot kapitalu po 6 latach a potem
    > to juz tylko zyski (gdzies to czytalem ale nie pomne gdzie)
    o ile unia nie zreformuje polityki rolnej zaraz po przyjeciu nowych czlonkow.
    Co wydaje sie wysoce prawdopodobne...

    pozdrawiam

    romekk

  • 8. Data: 2003-03-15 19:11:29
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > o ile unia nie zreformuje polityki rolnej zaraz po przyjeciu nowych
    czlonkow.
    > Co wydaje sie wysoce prawdopodobne...

    ... IMHO bardzo porzadane.
    wystarczy mi juz teraz tego co sie u nas dzieje i czasami tez w europie -
    jak ogladam wiadomosci to czesto czuje sie jak mniejszosc spoleczna w
    spoleczenstwie skladajacym sie z samych rolnikow ... no i kilku
    pielegniarek.
    dosc to brutalne co napisze ale ten kraj ma wieksze problemy niz
    nadprodukcja wieprzowiny (latwa zreszta do przewidzenia po zeszlorocznych
    podwyzkach gwarantowanej ceny skupu - mozna bylo zaplanowac hodowle
    kurczakow np.). znam tez wazniejsze problemy niz ten ile za siedzenie na
    dupie dostna doplat "rolnicy" z 5 ha pola i nie zamierzam do tego siedzenia
    jeszcze doplacac np lozac na produkcje rzeporopki .
    pozdrawiam rolnikow (o ile sa przy robocie a nie na autostradzie)

  • 9. Data: 2003-03-15 19:12:06
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Właśnie o to chodzi, że nasza granica będzie zewnętrzną - Niemcy
    > stracą ten fach ;)

    biedaki .... gospodarka im sie zalamie ;-)

  • 10. Data: 2003-03-15 20:02:40
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 15 Mar 2003 20:11:29 +0100, "dromader"
    <d...@p...onet.pl> zakodował:

    >pozdrawiam rolnikow (o ile sa przy robocie a nie na autostradzie)

    A ja proponuję, żeby informatycy i konsultanci wyszli na ulice i
    zrobili blokady domagając się interwencyjnego skupu programów
    komputerowych (zwłaszcza dla firm) ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775