PracaGrupypl.praca.dyskusje › Holandia ,Niemcy

  • 1. Data: 2003-03-14 12:40:05
    Temat: Holandia ,Niemcy
    Od: Artur <a...@p...zawadzkiei.sdi.tpnet.plll>

    Witam
    Mozecie mi polecic jakies "_SPRAWDZIONE_" firmy posredniczace
    w zalatwianiu pracy w ww. panstwach dla osob z paszportem UE?
    wlasnie chodze,(dzwonie) po roznych takich firmach ktore oglaszaja sie w
    gazetach ,radiu na www .Wszystko to ladnie wyglada jak sie tego slucha, ale
    nic niezastapi rekomendacji osoby ktora juz tam pracowala.
    Bede wdzieczny rowniez za ostrzezenia ktore firmy lepiej omijac szerokim
    lukiem .

    Pozdrawiam
    _artur_

  • 2. Data: 2003-03-14 21:36:57
    Temat: Re: Holandia ,Niemcy
    Od: "bratHanka" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@p...zawadzkiei.sdi.tpnet.plll> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.b73jcc.vlr.artur@pa78.zawadzkie.sdi.tpn
    et.pl...
> [...]
    > nic niezastapi rekomendacji osoby ktora juz tam pracowala.
    > Bede wdzieczny rowniez za ostrzezenia ktore firmy lepiej omijac szerokim

    European Labour Service - Holandia.
    http://www.e-l-s.nl

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-03-14 23:08:31
    Od: Artur <a...@p...zawadzkiei.sdi.tpnet.plll>

    > European Labour Service - Holandia.
    > http://www.e-l-s.nl

    tak, znam ta strone
    dzieki za poswiecony czas na odp.

    pozdrawiam
    _artur_

    Registred Linux User #162679
    r...@z...sytes.net

  • 4. Data: 2003-03-16 08:28:55
    Od: "bratHanka" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@p...zawadzkiei.sdi.tpnet.plll> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.b74o6q.3v2.artur@pa78.zawadzkie.sdi.tpn
    et.pl...

    > tak, znam ta strone
    > dzieki za poswiecony czas na odp.

    Znasz, ale co? nie przemawia do Ciebie?
    Znam tych ludzi w Holandii i wiem ze sa godni zaufania.

  • 5. Data: 2003-03-18 09:49:02
    Od: Artur <a...@p...zawadzkiei.sdi.tpnet.plll>

    W artykule <b51csi$ck$1@news.onet.pl> bratHanka napisał(a):

    > Znasz, ale co? nie przemawia do Ciebie?
    > Znam tych ludzi w Holandii i wiem ze sa godni zaufania.

    He he.Do mnie najlepiej przemawiaja fakty.
    odpisali na mojego @ w 2 dni po jego wysłaniu to dobrze o nich
    swiadczy ,podali mi localizacje najblizszego oddzialu gdzie moge sie
    zglosic .Jest ok.

    _artur_
    --
    zawadzkie.host.sk GG 2299398 ICQ 49370116