PracaGrupypl.praca.dyskusjekontrakt - własna dzialalnosc czy etat › Re: kontrakt - własna dzialalnosc czy etat
    From: "Adam" <n...@a...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kontrakt - własna dzialalnosc czy etat
    Date: Wed, 28 Oct 2009 09:46:16 +0100

    "rt" <x...@g...pl> wrote in message
    news:hc8o0j$f0t$1@inews.gazeta.pl...
    > witam chciałbym spytac co jest lepsze pod wzgledem finansowym jak równiez
    > prawa pracy (zwolnienia, urlopy, lekarz) przejscie na wlasna dzialalnosc
    > czy
    > etat w firmie. Mam takie alternatywy przy pejsciu na prace kontraktową
    > poprzez agencje pracy. Po glowie chodzi mi równiez zrobienie czegos
    > swojego
    > ale nie wiem kiedy do tego dojdzie i czy starczy mi czasu

    jak masz sie zaszyc w biurze na 12h dziennie, szef jest dziwny itd. to etat,
    ciepla posada, nie tak latwo zwolnic
    jak masz zaciecie, mozesz realizowac kilka zlecen na raz to probuj

    trzeba tylko pamietac, ze wlasna dzialalnosc gospodarcza to jeszcze nie
    wlasna firma jak to sie czasami wydaje, wlasna firma to rozumiem ze
    przychodze do roboty na 6, pracuje do 20 i robie dla siebie, zeby pozniej
    pracowac 4h dziennie :), a dzisiaj wlasna dzialalnosc gospodarcza to czesto
    korzysc ale tylko dla firm ktore Cie zatrudnia.

    ale wszystko ma swoje + i -, trzeba probowac
    adam