PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prawo do zasiłku

  • 1. Data: 2003-10-14 12:44:31
    Temat: Prawo do zasiłku
    Od: "Arkadiusz J." <j...@w...wat.edu.pl>

    Chodzi o zasiłek dla bezrobotnych. Zona pracowała kilka lat w firmie, ale
    atmosfera itp...
    Jeżeli zwolni sie za porozumieniem stron czy bedzie miała prawo do zasiłku
    Podobne pytanie, rozwiązanie umowy na wniosek pracownika.

    Kiedy bedzie zasiłek?
    Arek

  • 2. Data: 2003-10-15 08:47:21
    Temat: Odp: Prawo do zasiłku
    Od: "salamandra" <s...@w...pl>

    Użytkownik Arkadiusz J. <j...@w...wat.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@e...wat.edu.pl...
> [...]
    > Jeżeli zwolni sie za porozumieniem stron czy bedzie miała prawo do zasiłku
    > Podobne pytanie, rozwiązanie umowy na wniosek pracownika.

    wydaje mi sie ze po trzech miesiacach na okres 9 miesiecy

  • 3. Data: 2003-10-15 09:20:27
    Temat: Re: Prawo do zasiłku
    Od: AWoj <a...@p...onet.pl>

    Arkadiusz J. wrote:

> [...]
    > Jeżeli zwolni sie za porozumieniem stron czy bedzie miała prawo do zasiłku
    > Podobne pytanie, rozwiązanie umowy na wniosek pracownika.

    Wydaje mi się, że właśnie takich sytuacji trzeba unikać, bo pozbawiają one
    prawa do zasiłku.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 4. Data: 2003-10-15 11:10:48
    Od: "salamandra" <s...@w...pl>

    ja zwolnilam sie za wypowiedzeniem umwy przez pracownika i po 3 miesiacach
    od zgloszenia sie w urzedzie pracy przysluguje mi zasilek pzez 9 miesiecy.