PracaGrupypl.praca.dyskusjekoniec umowy a nakaz wykorzystania urlopu ? › koniec umowy a nakaz wykorzystania urlopu ?
    From: "Baba Jagaa" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: koniec umowy a nakaz wykorzystania urlopu ?
    Date: Thu, 23 Oct 2003 16:39:02 +0200

    Witajcie,
    moze ktos z Was sie orientuje, konczy mi sie umowa o prace na czas
    okreslony, pracodawca zapowiedzial, ze nie podpisze ze mna nowej umowy ze
    wzgledu na to ze nie ma nowych zlecen.
    Kaze mi natomiast wybrac przyslugujacy mi urlop, twierdzac ze przeciez nie
    bedzie mi wyplacal ekwiwalentu. A ten ekwiwalent to dla mnie duzo kasy, wiec
    wolalabym urlopu nie brac.
    Czy musze isc na ten urlop bo on tak chce ?
    Szukalam info w KP, jedyne co znalazlam to punkt ze pracownik musi isc na
    urlop jesli jest w okresie wypowiedzenia. A ja przeciez nie jestem ...

    Bardzo prosze o porade. Musze isc na urlop czy nie musze ???

    Pozdrawiam, Jagaa