PracaGrupypl.praca.dyskusje › kończy mi się ważność paszportu

  • 11. Data: 2004-05-14 19:59:01
    Temat: Re: kończy mi się ważność paszportu
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    > chę interpretacja. Przecież w ten sposób zostajesz bez
    > dokumentów. Nieważny paszport nie jest dokumentem a żeby przebywać za
    > granica musisz takowy posiadać. Wg Twojego rozwiązania możnaby wyjechać
    > na parę dni przed końcem ważności i siedzieć za granicą przez lata nie
    > posiadając paszportu.

    Mówię tylko to co gdzieś tam usłyszałem czy zapamiętałem,
    ale IMHO to nie jest pozbawione sensu, przecież po upływie terminu ważności
    dane w nim nagle nie stają się nie aktualne ani nie znikają.
    Poza tym nikt ci przecież nie może zabronić powrotu do kraju dlatego że nie
    masz ważnego paszportu:)
    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 12. Data: 2004-05-15 07:26:34
    Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MariuszR"

> [...]
    > dane w nim nagle nie stają się nie aktualne ani nie znikają.
    > Poza tym nikt ci przecież nie może zabronić powrotu do kraju dlatego że

    Na logikę biorąc masz zupełną rację. W końcu czym się róznią te dokumenty?
    Dowód czy paszport. Powinien być jeden dokument. W końcu, otwarte granice.
    Więc niechże coś z tego mamy.

    A w Londynie potrzebują fachowców z prawdziwego zdarzenia. I raczej
    robociarzy do ciężkiej pracy. np.: hydraulik, elektryk, robotnik budowlany.
    Studenci bez praktyki w zawodzie mają marne szanse, chyba że "złota rączka"
    albo w"czepku urodzeni". No i nie można jechać bez sporej kasy. Pracę można
    dostać okazionalnie a trzeba z czegoś żyć. Koszty utrzymania są
    czterokrotnie
    wyższe niż u nas. Trzeba o tym pamiętać wybierając się w ciemno.

    Pozdrawiam
    Me(L)Isa