PracaGrupypl.praca.dyskusjekończy mi się ważność paszportu › Re: kończy mi się ważność paszportu
    From: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kończy mi się ważność paszportu
    Date: Sat, 15 May 2004 09:26:34 +0200

    Użytkownik "MariuszR"

    > Mówię tylko to co gdzieś tam usłyszałem czy zapamiętałem,
    > ale IMHO to nie jest pozbawione sensu, przecież po upływie terminu
    ważności
    > dane w nim nagle nie stają się nie aktualne ani nie znikają.
    > Poza tym nikt ci przecież nie może zabronić powrotu do kraju dlatego że
    nie
    > masz ważnego paszportu:)

    Na logikę biorąc masz zupełną rację. W końcu czym się róznią te dokumenty?
    Dowód czy paszport. Powinien być jeden dokument. W końcu, otwarte granice.
    Więc niechże coś z tego mamy.

    A w Londynie potrzebują fachowców z prawdziwego zdarzenia. I raczej
    robociarzy do ciężkiej pracy. np.: hydraulik, elektryk, robotnik budowlany.
    Studenci bez praktyki w zawodzie mają marne szanse, chyba że "złota rączka"
    albo w"czepku urodzeni". No i nie można jechać bez sporej kasy. Pracę można
    dostać okazionalnie a trzeba z czegoś żyć. Koszty utrzymania są
    czterokrotnie
    wyższe niż u nas. Trzeba o tym pamiętać wybierając się w ciemno.

    Pozdrawiam
    Me(L)Isa