PracaGrupypl.praca.dyskusjekolejna umowa zlecenie › kolejna umowa zlecenie
    From: "Boris" <b...@s...katowice.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: kolejna umowa zlecenie
    Date: Sat, 5 Apr 2003 10:33:07 +0200

    witam grupowiczow

    mam pytanie dotyczace umowy zlecenia,

    Pracuje na umowe zlecenie w firmie A - od tej umowy odprowadzam zaliczke na
    podatek, Zus i zdrowotne.
    jak w takim przypadku wyglada kolejna umowa zlecenie, dla innej firmy
    Wiadomo ze musze odprowadzic zaliczke na podatek i zdrowotne i .... no
    wlasnie co jeszcze ??? chodzi mi dokladnie o ZUS ?? - musze czy nie ?

    dodam jeszcze ze nie prowadze dzialalnosci gospodarczej i nie jestem
    zatrudniony nigdzie na umowe o prace.

    przejzalem KC - artykuly ktore mowia o umowie zlecenia nie wspominaja o tym
    co trzeba odprowadzac
    a na wiekszosci stron - nie znalazlem przypadku o ktory mi chodzi - tj.
    kilku kolejnych umow zlacenia

    Ktos moze jest zorientowany jak to wyglada ??

    dzieki
    boris