PracaGrupypl.praca.dyskusje › kodeks pracy - brak wyplat

  • 1. Data: 2003-06-03 08:00:19
    Temat: kodeks pracy - brak wyplat
    Od: AndY <a...@w...pl>

    Witam

    Mam dwa pytania:

    1. Jesli pracodawca nie wyplacil pieniedzy do 10 dnia danego miesiaca to
    czy pracownik ma mozliwosc rozwiazania umowy o prace bez okresu
    wypowiedzenia z winy pracodawcy ? (W kodeksie pracy znalalzem tylko
    informacje ze pracodawca ktory nie dotrzymuje terminu wyplat podlega karze
    grzywny)

    2. Czy liczy sie termin otrzymania pieniedzy na moje konto czy termin
    wyslania przez pracodawce do mojego banku ?

    z gory dziekuje za wszelkie sugestie ...

    AndY