PracaGrupypl.praca.dyskusje › klauzula w CV jaka obowiazuje

  • 1. Data: 2014-07-03 15:20:36
    Temat: klauzula w CV jaka obowiazuje
    Od: "chatramm" <s...@n...pl>

    Która wersja klauzuli w CV w końcu obowiązuje, bo już się pogubiłem? Co
    ogłoszenie to karzą co innego wpisywać, nie chcę mi się co chwilę
    poprawiać cyferek w CV i tak mamy:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Curriculum_vitae
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach
    rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

    Inni sobie życzą dopisek z ich nazwą firmy, tutaj
    http://www.pracuj.pl/praca/bankier-klienta-msp-pozna
    n,oferta,3459086

    jakaś ustawa z czasów PRL?!
    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zawierającą
    informacje, o których mowa w art. 22 z ind.1 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.).

    http://www.komputronik.com/item/527/237/Praca/Aktual
    ne-oferty-pracy/DORADCA-KLIENTA---REGION-II-Poznan--
    Gorzow-Wielkopolski--Szczecin.html
    prawie jak w Wikipedii ale "poz. 923"

    ktoś w ogóle czytał tę ustawę i wie jaka obecnie wersja panuje? ja nawet
    nie znalazłem tam tych punktów!

    http://www.pracuj.pl/praca/programista-gier-poznan,o
    ferta,3461776
    "poz 883" (!!?)