PracaGrupypl.praca.dyskusje › III grupa zaszeregowania (#102)

  • 1. Data: 2014-06-30 15:24:37
    Temat: III grupa zaszeregowania (#102)
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    byłem dziś urzędzie pracy, widzę, sporo nowości... jakieś testy na
    powskie elity... jakiś baran zagroził mi, że mam poddać się testowi...
    zadawał jakieś kretyńskie pytania typu "Po co się Pan zarejestrował w
    urzędzie pracy dla elit po?" albo "Jak i kiedy zamierza Pan podjąć pracę
    w po?"... po całej męce stwierdził... (wersja po) "O kurwa III grupa
    zaszeregowania" i pobladł jak ściana, mowę mu odjęło, zaczął się
    gorączkować... ale o co chodzi? Ktoś wie co to za radykalna grupa do
    której zostałem zaszeregowany? czemu ten idiota zaczął odgrywać sukces
    po? jak Ktoś wie to niech napisze, też chciałbym się pośmiać...

  • 2. Data: 2014-06-30 16:58:12
    Temat: Re: III grupa zaszeregowania (#102)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-06-30 15:24, feldmarszałek tusk pisze:
> [...]
    > zaszeregowania" i pobladł jak ściana, mowę mu odjęło, zaczął się
    > gorączkować... ale o co chodzi? Ktoś wie co to za radykalna grupa do

    Coś źle zrozumiałeś (jak zwykle). Zapewne powiedział "III grupa
    inwalidzka". I nie odjęło mu mowy, zauważył, że i tak do ciebie nic nie
    dociera, więc przestał się odzywać. Zaszeregował cię do jakieś grupy
    terapeutycznej, radykalnej, bo jesteś ciężkim przypadkiem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2014-06-30 17:01:24
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    rżniesz głupa bo to u Ciebie naturalne, czy nie wiesz a chcesz dostać
    grant z europy tuska?