PracaGrupypl.praca.dyskusje › 30% abiturientów oblało

  • 1. Data: 2014-06-28 12:02:34
    Temat: 30% abiturientów oblało
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    jak podały po-wskie instytucje odpowiedzialne za sukces w kształtowaniu
    młodych postaw, 30% abiturientów (czyli wszyscy z PiS) oblało maturę...
    jak podano, powody są badane... no ciekawe do jakich wniosków dojdzie
    sukces tusk i gronkiewicz waltz...

  • 2. Data: 2014-06-30 15:37:55
    Temat: Re: 30% abiturientów oblało
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    opierdolili matematykę ;o)
    sukces tuska nauczyciela, teraz to ich wyleczą...

  • 3. Data: 2014-07-01 19:33:45
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    a wydało się, ta stara kurw... dorabia na uniwersytecie warszawskim jako
    wykładowca... no sukces goni sukces...

  • 4. Data: 2014-07-02 19:27:32
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    lokalny pierdolot (zapożyczenie) o którym wspominałem wcześniej (z bólem
    to piszę bo nie mogę użyć "odpowiedniego" słowa) wygłosił tezę, że on to
    nauczył, a to pisowcy nie nauczyli więc zagroził, że jemu należy się
    premia! pazerność tych kretynów nie zna granic...

  • 5. Data: 2014-07-03 15:12:43
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    stara kur... pokazała dziś klasę, oblała wszystkich z pisu... i próbuje
    się sadzić...