PracaGrupypl.praca.dyskusjekiosk ruchu › kiosk ruchu
  • Data: 2004-07-23 16:54:48
    Temat: kiosk ruchu
    Od: Piotrek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zastanawiałem się ostatnio czy nie otworzyć kiosku ruchu . Rzecz w tym
    że nie wiem jakich mogę się spodziewać obrotów. Zadzwoniłem do Osoby w
    Ruchu która zajmuje informacją na temat współpracy i co się dowiedziałem
    :Że w średnioobrotowych kiskach typu osiedlowe obrót gazet miesięczny to
    2-3 tys do tego papierosy jakś chemia i uzbieram 10 tyś . zysk z tego
    mizerny (marża 10-25%) do tego opłacenie etatów i jestem na minusie.
    Żeby prowadzenie kiosku się opłaciło to najlepiej być emerytem i
    poprostu z małżonką sobie dorabiać.
    Co ciekawe inforamcja jaką uzyskałem nie była w stylu kolportera jest
    super duże obroty kupa kasy. Mam pytanie do kogoś kto np. prowadzi taki
    kiosk, czy naprawdę miesięczny obrót gazetami jest tak niski( na dzień
    wychodzi 100 zl = 80 gazet wyborczych) ?? nie mówie tu o kiosku na
    dworcu bo tam i tak nie znajdę lokalizacji. jeśli tak to pomysł
    wykreślam i szukam dalej
    Piotrek